Ondskabens ø.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ondskabens ø.

Velkommen til ondskabens ø, også kaldt Arianna af de folk som bor på øen.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 After Dark... - Borris

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 7:11 am

Sted. Tweggie City
Omkring. Folk som man ikke kender
Tid. 01.32
Vejr. Blæser og regner
Dag+dato. IRL
Påklædning. https://2img.net/h/oi54.tinypic.com/j769l4.jpg

Jackie sad på en af tagene over Tweggie City. Hun havde en lang kniv i den ene hånd, hvor der var lidt blod. Måske havde det slået lidt klik for pigebarnet, men hey!, det var der da intet at sige til. Hun havde haft det svært på det sidste. Hun så sig over skulderen, hvor en vampyr lå død. Hjertet skåret ud. Jackie sukkede lavmælt og tog sin hat af og lod sin ene hånd gå igennem det fugtige hår. Regnen slog hende blidt imod hendes hud, som fingre som kærtegnede én. Hun smilte skævt og lukkede øjnene for en kort stund og nød regndråberne imod hende. Der var helt stille, hvilket var rart for hende. Det var både et godt og dårligt tegn...
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 7:38 am

En mørk meget høj skikkelse kom gående ned af gaden med hurtige skridt dog var de elegante, denne skikkelse var højer end alle andre på gaden og det betød at han var djævle for djævlene er højere end alle andre racer der findes på denne ø, den høje skikkelse lignede ikke en normal djævel han var mere spinkel end andre desuden var han utrolig smidig det ku ses på den måde han gik, denne djævel var en mand men ikke hvilken som helts djævel men faktisk var denne mand Satans eneste søn som nu var ankommet til denne ø for at få magten, hans hud var lys og hans hår mørkebrunt og kort desuden var hans øjne helt brune uden den sorte cirkel i midten som man normalt havde den var der blot ikke, i hans mundvig sad en smøg placeret, han var iført en sortfrakke som stod åben så man tydeligt ku se et fornemt sort jakkesæt med et slips, desuden bar han et par sorte dyre lædersko og en sort hat som lage en let skygge over hans øjne, han havde derudover mange våben på sig, to pistoler var sat fast på vejr hans skulder dog underjakken desuden havde han et maskingevær på ryggen under frakken og så et par knive i jakkens lommer, desuden havde han et par knive bundet fast til sine ben. Dette var Borris og han var kommet for at finde folk til sin modstandsgruppe, et koldt blik var fast placeret i hans øjne imens han vandre ned af gaden med hurtige skridt.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 7:46 am

Jackie sad med sine ben ud over kanten af det store og brede tag, og så ned på skikkelserne som gik rundt nede på gaden. Der var ikke særlig mange, men det var dog svært at se hvem det var som gik rundt. Hun fandt dog én skikkelse som skildte sig ud fra de andre. Han var høj, spinkel og smidig. En dæmon lignede det lidt. Hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham. Det var sjovt at betragte folk. Deres adfærd var underholdene for hende. De isblå øjne var rettet mod ham og hun havde et skævt smil på læberne. Hun fandt langsomt en pakke smøger frem og satte en cigaret op og lod den dingle let i mundvigen. Hurtigt fik hun trukket en lighter op og tændte cigaretten inden at den kunne blive våd fra regnen. Imens hun havde gjort dette, havde hun ikke set væk fra den fremmede dæmon. Hvem var han mon? Hun kunne næsten mærke at han var vigtig. Mon han ville ligge mærke til hende. Det ønskede hun faktisk at han gjorde. Han så ud til at være interessant og underholdene for den kære Jackie..
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 8:00 am

Borris stoppe let op få folk så på ham men gik dog i en bue uden om ham for ikke at komme for tæt på, han fnøs køligt af dem hvorefter han stak en slange lignende tunge ud og fangede de mange lugte omkring sig, sådan gjorde djævle deres næser virkede ikke men de ku lugte med tungen og fangede derfor rigtig mange lugte*engel*tænkte han kort da den skarpe lut af engel var den han mest var interesseret i denne nat, et koldt smil gled over hans læbe da han lod blikket vandre lidt rundt dog ku han ikke lige frem se hvor denne engel var så han begyndte bare at gå lidt videre, han var en vigtig mand dog vidste folket det ikke endnu men han ville også helst arbejde uden for meget opmærksomhed men som djævel fik man meget, han tog et sug af sin smøg imens han roligt vandrede videre i samme hurtige tempo som før.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 8:05 am

Jackie kunne næsten mærke at djævlen havde opdaget hende, og hun trak derfor sine ben lidt op under sig så han ikke ville kunne se hendes ben. Hun smilte skævt og tog et hvæs af cigarretten. Da det var sikkert at han ikke havde set hende, lod hun sine fødder falde ned over tagkanten og betragtede ham. Der gik dog ikke så længe før at han begyndte at gå, og hun måtte derfor finde en måde at holde lidt øje med ham. Hun sprang elegant ned fra taget og ramte jorden let og lydløst. Hun var nogle ti meter væk fra ham, og behøvede derfor ikke at tænke over om han ville finde ud af at hun udspionerede ham. Hun bevægede sig lydløst rundt i skyggerne, og fulgte langsomt, men sikkert efter ham..
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 8:26 am

Borris fnøs let idet han stadig gik ned af den lange gade uden at tag sig af andre folk omkring sig en dame der stod og tigge prøvede at få fat i ham men fik kun et død bringende blik fra ham som fik hende til at skynde sig væk fra ham, dog så hun efter ham men han så dog ikke tilbage mod den sølle dame som ikke var andet end skidt i hans øjne, han havde ikke nogle ide om at han blev forfulgt han fortsatte bare ned af gaden imens han tog et par sug af sin smøg, da han havde gået i et stykke tid drejede han ned af en lille sidegade som så ret skummel ud, her var igen folk kun et par rotter, han stoppe roligt op i gyden hvorefter han kort så rundt før han vendte blikket op mod den altid mørke himmel, på denne ø skinnede solen aldrig og denne ø var derfor perfekt for væsner som ikke ku klare lyset.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 8:32 am

Jackie blev ved med at følge efter djævelen og så hvordan han var overfor folk, og hvor bange de så ud overfor ham. Hun gættede sig frem til at han ikke ligefrem var særlig rar selskab, men det var vidst det som gjorde ham så interessant for hende. Hun blev ved med at gå lydløs et par få meter væk fra ham, og så at han drejede ned ad en sidegade og ind i en skummel udseende gyde. Hun stod lidt og kiggede på den og gik derefter ind i gyden, men holdt sig dog ved muren så skyggerne næsten opslugte hende, og opdagede at han stod stille og så op mod himlen. Hun betragtede ham, helt tavs og lagde hovedet let på skrå og gik langsomt tættere på ham for at se hvor tæt hun kunne komme for at se hvordan han så ud. Hendes isblå blik var på ham og hun bevægede sig helt lydløs..
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 8:42 am

Borris fnøs let tanken om at solen aldrig kom her fik ham til at smile køligt hvorefter han smed smøgen på jorden og trådte den hurtigt flad med foden før han rette sig jelt op og gik længre ind i gyden men stoppe dog op da noget fange hans hørelse*hmm*tænkte han køligt og vendte sig hurtigt om"kom frem hvem end du er"svarede han så højt samt koldt imens han med lethed trak en af pistolerne og rette den ud i luften imens han brune øjne så søgende rundt, han havde skam en evnemen den brugte han ikke så tit det var nemmer med en pistol"eller jeg skyder"tilføj han koldt.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 8:49 am

Jackie betragtede ham og skulle til at gå efter ham igen, men stoppede hurtigt op da han vendte sig om og råbte ud efter nogen i mørket, hvilket hun jo godt vidste at var hende. Hun løftede et øjenbryn af ham. Hun tog et sidste hvæs at sin egen smøg og skodede den så imod muren ved siden af hende. Hun fnøs underholdt og gik afslappet over mod ham og holdt sine hænder opgivende op "Slap nu af mester" sagde hun lavmælt og bevægede sig ud fra skyggerne så man nu kunne se hende. Hun så på pistolen og havde stadig selv en kniv i hånden, så hun var heller ikke helt sikker. Hun begravede sine hænder i sine lommer, og vidste ikke helt om hun skulle blive stående hvor hun var, eller om hun måtte gå tættere på ham. Hun var en pæn pige. Lignede en på 17 år, med store isblå øjne. Hendes sorte hår hang løst ned af hendes ryg, og hun havde nogle lyserøde striber rundt omkring. Hun var spinkel og i en normal pige højde, men man kunne dog godt se på hende at hun var stærk af en engel at være. Hun betragtede ham og smilte skævt og underholdt og syntes allerede at han var underholdene ved den opførsel og attitude han havde..
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 9:02 am

Borris smilede koldt ide en kvinde trådte frem og han vidste med det samme at hun var engel men ud fra hvad han ku se var hun ikke så sød som engle normalt var, han fnøs let men lage dog pistolen væk og trådte selv et par skridt frem mod hende"hvad bringer dem efter mig?"spurgt han køligt dog også lidt nysgerrigt, han lage hovet svagt på skrå imens han trak hatten lidt bagud så hans øjne ku ses, et skummelt smil gled over hans smalle læber"du er vidst ikke helt normal"sag han så letter køligt dog var det ikke ment som noget dårligt mere som noget der fik ham til at blive, han trådte endnu et par skridt frem mod hende bare for at prøve hendes grænser af, han var selv en ret flot mand dog var han ikke muskuløs men det betød vel intet, hans kolde øjne betragte hende nøje dog uden at vise det*hun kan bruges*tænkte han kort fordi han allerede nu ku se at hun var type han ku bruge.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 9:10 am

Jackie så på djævelen og vidste egentlig ikke hvad hun skulle svare. Hun trak på skuldrene og tog sin hat af og strøg en hånd gennem sit hår "En fornemmelse fik mig vel til det" sagde hun med et skævt smil "Du virkede... interessant" sagde hun og skulle tænke lidt over ordvalget, men det ord kunne jo ikke få ham til at blive sur. Hun blev stående hvor hun var da han nærmede hende, og kunne klare en del. Hans kommentar fik hende til at frembringe et lille grin og rystede på hovedet "Hvem er dog normale nu til dags?" spurgte hun og løftede et øjenbryn. Hun lavede elevator blikket og så egentlig at han var en ganske nydelig ung mand. Et par år ældre end hende selv kunne hun se. Der var et lille skævt smil på hendes læber, og hun vidste egentlig ikke hvad han ville gøre mod hende, eller om han egentlig bare ville lade hende være. Hun havde jo set hvordan han var overfor folk omkring sig, og hun kunne derfor regne ud at han ikke var særlig rar at være sammen med, men han kunne jo være sød, når man havde lært ham at kende, så hun ville ikke dømme ham endnu..
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 9:22 am

Borris stoppe let op imens han betragte hende let og nikkede svagt til hendes svar"javel så de finder mig spændene eller er det fordi de aldrig har mødt en Djævel før?"spurgt han køligt imens han trådte et par skridt frem igen så de snart ville ku nå hinanden han prøvede stadig hendes grænser af"hm normal det ved jeg ikke helt, men du er ikke som andre engle"svarede han let med en ret tør stemme, han overvejede stadig nøje om hun ku bruges men det sku han nok finde ud af"de kan kalde mig black"svarede han så let og smilede skummelt idet han trådte nærmer"er de med eller imod kongen, jeg har noget du måske ku være interesseret i"svarede han lidt helligheds fulgt, han ville ike skade hende vis hun var imod k9ongen men vis hun var med ham måtte han dræbe hende da alle folk der var med kongen sku dø efter hans mening han var den rette konge til dette land, han ville behandle hende lidt bedre vis hun kom på hans side dog sku han ku stole på hende samt at han måtte mærke hende.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 9:33 am

Jackie fnøs af hans spørgsmål "Jeg har skam set djævle før" sagde hun forsikrende og rystede på hovedet "Fandt dig vel spændene" sagde hun og trak på skuldrene som om at det var lidt ligemeget og var det mest naturligste i hele verden. Hun så på ham imens at han nærmede sig hende. Hun fik et svagt frækt smil, men dog på en drillende måde "Ska jeg tage det som en god eller dårlig måde?" spurgte hun og så ham ind i øjnene med sine store isblå. "Black? Sikke et højst usædvanligt navn" sagde hun og tog langsomt sin hat på igen, som hun jo havde taget af. "Du kan kalde mig Jackie" sagde hun og vippede sin hat som i en hilsen til ham. "Du spørger mig om hvilken side jeg er på?" sagde hun spørgende og rystede på hovedet "Det ved jeg ikke helt om jeg vil fortælle dem" sagde hun med et drillende smil, men havde dog altid været imod kongen. Men nu var det blot for at drille lidt. Hun kunne mærke hvor tæt han kom på hende og tvang sig selv til at blive stående, selvom at det undrede hende lidt hvorfor han dog nærmede hende sig på den måde. Hun var dog oss nysgerrig over det tilbud som han havde til hende.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 9:53 am

Borris stoppe op foran hende så deres ansigt næsten mødtes dog kom han ikke nærmer men så hende nu dybt med koldt ind i øjnene"godt"svarede han så kort"et mærkligt navn siger du? du havde vel overvejet at de ku være et dæk navn ikke?Spurgt han roligt dog hemmeligheds fuldt, han smilede let af hende og lage en hånd på hans skuldren"det er et tilbud du vil få meget ud af vis du siger ja"svarrede han hemmelighedsfulgte imens han betragte hende nøje, han var nu nået det næst højeste punk vad angik at teste hendes grænser, når han kigge på hende var han nød til at se lidt ned af dog blev han lidt overrasket over hendes fræke smil"ja det gør jeg skam vis de er imod kongen vil mit tilbud glæde dem"sag han stadig meget hemmelighedsfulgt, han betragte hende hun var smuk det var enligt første gang han syns om et væsen på den måde men måske var det fordi hendes tøj også var ret anderledes og man ikke så tit, desuden var hun meget fræk og virkede som om at hun ku være meget ond"de gør klogt i at sige det til mig, vis de fortæller mig hvilken side de er på vil jeg gi dig mit navn"sag han roligt dog køligt.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:06 am

Jackie så ind i Blacks øjne uden at blinke og lagde hovedet let på skrå "Dæk navn, eh? Tjooh.. det kunne det jo godt være. Men stadig. Højst usædvanligt navn. Også selvom at det er et dæknavn" sagde hun med et skævt smil. Hun kunne mærke hans hånd imod sin skulder, men så ikke engang ned på den og smilte blot "Hmm... fristende" sagde hun og var egentlig blevet endnu mer nysgerrig. Hun blev egentlig lidt overrasket ved hans højde. Det var først nu at hun opdagede hvor høj han egentlig var. Hun gik ham vel lige under brystkassen, og følte sig lille der ved ham. "Dit navn, eh? Du er en hård mand at forhandle med, kære Mr. Black" sagde hun drillende og nikkede så "Jeg tager imod dit tilbud. Jeg er imod kongen, og lad mig så hører det navn af dit" sagde hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:18 am

Borris lo let af hendes ord hun var underholdne og måske ku han bruge hende meget"det er et af ,mine efternavne” svarede han let hvorefter han smilede skummelt fordi hun var så nysgerrig og fordi hun ikke skubbe ham væk, hun sku ikke føle sig lille for djævle var jo bare den højeste race der fandtes, han klappede hende let på skuldren"godt duu er imod ham, jeg vil ha dem med i min modstandsgruppe mod kongen, for at jeg selv kan overtage trone men du vil selvfølelig blive belønnet med hvad du ønsker, dog er jeg ved at samle flere folk, men du kan blive den der kommer tættest på mig du kan blive min vagt men valget er dit, dog vis du takker nej må jeg dræbe dem vis de forstår"sag han langsomt dog stadig lidt hemmelighedsfulgt for at drille hende lidt"miyt navn er Borris Flamel Black"sag han meget betydningsfuldt, han ville dog ikke afsløre at han var satans søn vis hun nu ikke gik med på hans tilbud"desuden må jeg mærke dem så jeg ved at du er på min side"sag han kort og sendte hende et let frækt blik.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:25 am

Jackie så op på den mand som nu hed Borris "Borris.." mumlede hun afprøvende og ville se hvordan det lød og sår'n hun huskede det. Hun lagde armene over kors og løftede et øjenbryn "Og er jeg den eneste som er med, eller er der andre end mig?" spurgte hun og smilte drillende. "Vagt eh? Det er virkelig fristende min gode herrer" sagde hun og tænkte lidt over hendes tilbud og kunne ikke lade vær med at udbryde et lille grin "Hmm.. være din vagt eller blive dræbt. Det hælder mest hen mod at blive dræbt delen" sagde hun drillende og mente det selføli ikke "Men jeg tror nu at jeg tager imod dit tilbud om at være med i modstandsgruppen" sagde hun og nikkede for at understrege sine ord. Hun løftede et øjenbryn og havde et frækt glimt i øjnene "Nå, så det må du hva?" spurgte hun med et skævt smil "Og hvad indebærer dette så?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:36 am

Borris lo køligt dog var det ikke hån men bare fordi hun morede ham utroligt meget, han tav dopg igen imens han så dybt på hende"jamen jeg kan skab godt dræbe dem, men nu hvor du er gået med til dette vil jeg lade dig leve"sag han llidt drilsk hvorefter han kort trak hende helt ind til sig"du er ikke den enste, jeg vil smale så mange som muligt for at få alle tilhenger af kongen væk men visjeg kan stole på dem vil du blive en af mine yndlinge"sag han køligt hvorefter han slap hende let igen"det vil komme til at gøre lidt ondt, men lad os finde et andet sted du skal vel oggså ha din søvn?Svarede hanlet hvorefter han kort nikkede ud mod gaden"når du først har fået mærket betyder det at du vil ku tilkalde mig vis du har problemer desuden vil jeg ku tilkalde dem når jeg skal bruge dig"svarede hanlet.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:45 am

Jackie så op på Borris og smilte skævt "Det ville være rart hvis de lod vær med at dræbe mig, ja" sagde hun og bed sig blidt i underlæben da hun blev trukket helt ind til ham. Hun lyttede til det som han havde at sige og smilte skævt og nikkede "De kan skam stole på mig" sagde hun og nikkede for at understrege det som hun lige havde fortalt ham. "Hvor ondt kommer det til at gøre?" spurgte hun, af nysgerrighed. Hun var ikke bange for smerte. Ihvertfald ikke særlig meget. Hun så op på ham og rystede på hovedet "Kan godt gå rundt i noget tid endnu uden at sove. De ska ikke bekymre dem" sagde hun og smilte et skævt og halvt køligt smil. Hun nikkede af det som han sagde og begyndte langsomt at gå ud mod gaden, og kunne ikke lade vær med at smile skævt.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:55 am

Borris lo let"men vis du Jackie går imod mig er du død forstået?"spurgt han kort dog fast hvorefter han selv begyndte at gå mod gaden dog i hendes tempo"jeg tro det vil brænde lidt men der sker ikke noget med dig"saghan roligt dog var hans stemme stadig kold men også lidt fræk, han lage et en arm om hendes skulder ide de trådte ud på gaden for at visew folk aat de ikke sku sige et ord til hende, ´han førte hende mod en lille kro som han havde set engang før, imens de gik så han på hende med et køligt dog frækt blik"javel men efter det der vil ske blir du nok lidt træt så derfor lejer jeg et værelse til imorgen"sag han køligt.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:00 am

Jackie stoppede kort op og så på Borris og nikkede "Forstået" sagde hun lydigt og begyndte derefter at gå igen og sagde intet til at han lagde en arm om hendes skulder. Hun holdt godt øje med de ting som de gik forbi og så at de var på vej imod en kro. Hun så op på hans ansigt og lagde mærke til hans blik og smilte skævt og nikkede "Okay" sagde hun og kunne jo ikke sige ham imod, da han jo vidste hvordan det ville være. Og hun havde egentlig ikke lyst til at diskutere med ham da han var stærkere end hende.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:07 am

Borris førte hende roligt afsted ned af gade, folk så på dem men fik dog hurtigt travlt med at kigge væk når Borris sendte dem nogle utrolige undskabsfulde øjne som fik dem til at gyse det ku næsten ses på dem, han vendte dog blikket mod hende igen"godt men hvad kan jeg betale dem med? hvad ønnsker de som jeg kan gi di`?"spurgte han køligt dog meget lavt for at folk ikke sku høre ham, de kom kort tid efter til kroen hvor han åbnede døren for hende og trådte selv ind bagefter, da døren gik op lød en lille klokken som fortaqlte at der nu var kunder"det dyrese værelse hurtigt"sag Borris iskoldt idet han så hen mod en gammel mand der sad bag disken og halv sov.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:14 am

Jackie så lidt på de folk som de gik forbi, og kunne se på dem at de ikke turde at se over på dem. Hun vidste godt at det var på grund af Borris. Hun så langsomt tilbage på Borris og trak svagt på skuldrene og smilte skævt og halv frækt "Jeg ska nok finde på noget senere" sagde hun. Hun så på kroen som de hurtigt kom til og gik ind da Borris holdt døren for hende. Hun så hen på manden bag disken som lå og halvsov og lavede en hurtig snorkende lyd da de kom ind og vågnede hurtigt. "Javel Hr." sagde han hurtigt og prøvede at virke uskyldig i at blive taget i at sove på jobbet. "De kan få værelse 21" sagde han og fandt en nøgle frem og kastede den til Borris "Den sidste dør ned ad den gang dér" sagde han og pegede ned ad en lang gang og så lidt på Borris og derefter på Jackie og satte sig tilbage i sin stol og lukkede øjnene igen. Jackie så op på Borris og smilte skævt og begyndte langsomt at gå ned ad den gang som deres værelse var på.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:21 am

Borris fnøs køligt af manden men greb dog nøgle elegant hvorefter han gav den til hende"smut du ned på værelset så kommer jeg lige om et øjeblik"sag han hvorefter han slap hende og trådte hen til manden som igen sku til at sove"du gir mig dette ophold gratis eller jeg fortæller til din chef at du sover på jobbet"sag han hurtigt med en meget kold stemme imens han brune øjne så iskoldt på manden"forstået?"spurgt han hårdt hvorefter han hurtigt stak manden en lussing før han vendte om på hælen og ned mod hende hvis hun altså var gået? måske havde hun blot betragte ham, han ejede en masse penge men hvorfor spilde dem på sådan et sted her når han ku udnytte at fyren faktisk havde sovet på sit job.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:26 am

Jackie tog nøglerne og begyndte at gå ned mod deres værelse. Manden sad og så op på Borris og blev lettere utilpas ved ham. Han nikkede langsomt og sank en nervøs klump "F-f-forstået" stammede han og udbrød et smertefrembrud og tog sig kinden, og valgte ikke at sige noget. Jackie havde gået ned mod deres værelse, men hun havde dog hørt hvad Borris havde sagt og hun havde skam oss hørt slaget, men valgte at lade som ingenting. Manden havde sikkert fortjent det. Hun bevægede sig ned mod døren og begyndte at låse den op og så op på Borris da han kom ned til hende. Hun låste derfor hurtigt døren op og åbnede den og gik ind i et mørkt værelse og tændte ikke engang lyset.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





After Dark... - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
After Dark... - Borris
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Blod bad - Borris
» Borris---Skønheden var en gave.
» Hvad skal man vælge? (Borris)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ondskabens ø. :: Tweggie City. :: Byen.-
Gå til: