Ondskabens ø.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ondskabens ø.

Velkommen til ondskabens ø, også kaldt Arianna af de folk som bor på øen.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Demetri.

Demetri.


Mand Antal indlæg : 41
Erfaring : 51
Respekt : 0
Join date : 05/04/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ...

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 8:55 pm

Dag:irl
Sted:Kloakkernde
Dato:irl
Omgivelser: døde rotter.
Vejr:et regenr opppe på øen.
Tid:22.31
Årstid :forår tror jeg

Demetri sad nede i kloakkerne, rundt omkring ham var der ca. 20 døde
rotter og Demetri selv sad med den 21 i hånden, Rotternde var halv flæet
og var fyld med blod Demetri selv havde et stort smil og blod rundt i ansigtet.
Han havde siddet og æt 21 rotter som havde prøvet at angribe ham men det
var en stor fejl. Lige nu glitrede hans metalliske grå øjne op i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Kimberly
Admin
Admin
Kimberly


Kvinde Antal indlæg : 74
Erfaring : 107
Respekt : 0
Join date : 22/10/10
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Tweggie byen.

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 7:39 am

Lette og elegante skridt gav genlyd i kloakkerne, som jo var en smugle smalle nogle steder, en kvinde gik igennem kloakkerne altid iført en kjole, men denne her gang en rød kjole. Håret var krøllet, og hang ned af hendes ryg, et let smil spejlede sig på hendes læber. Hun snussede let ind da hun kunne dufte lugten af blod, hun blev dog ikke draget af det, da det var dyre blod. Hun ville kun have menneskeblod eller engelblod. Et skævt smil trådte frem på hendes læber, i mens hun gik i kloakkerne, hun gik med bare føder i mens hun holdte nogle sko i den ene hånd, hun havde sygt ly i kloakkerne. Da hun dog hadede regn, hun ville dog ønske at det ikke regnede. Selv om det var mørkt oppe over kloakkerne, var hun bevæge sig ned i kloakkerne, det var anden gang hun var nede i det beskidte kloakker. Hun skar ansigt men forsatte hen af kloaks gangen eller hvad man nu kaldte den, hun kørte en hånd igennem sit hår, og fulgte stille lugten af blod fra dyr.
Tilbage til toppen Go down
https://arianna.danskforum.net
Demetri.

Demetri.


Mand Antal indlæg : 41
Erfaring : 51
Respekt : 0
Join date : 05/04/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ...

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 7:46 am

Demetri smed nu den sidste rotte ud i kloarksvandet, hvorefter den flød væk eller
faktisk flød den over til Kimberly som var lidt længere væk, hun kunne lide nå
at se den før den sank til bunds, Demetri som havde flået alle de rotter sad med
blod over hele munden alle hans tænder var som synåle i munden på ham og der
var mange, utroligt mange!! Hans øjne glitrede ude i mørket, hans øjne var metalliske
grå, smukke og dystre og samtidig døde og kolde, en tunge stak ud i nogen få sekundter
han kunne dufter hun vampyrer og den kom denne vej han sprang op og kiggede han kunne
tydeligt se hende, han lod sig falde ind i skyggernde for at vente, men vente på hvad ja det
måtte man jo se....
Tilbage til toppen Go down
Kimberly
Admin
Admin
Kimberly


Kvinde Antal indlæg : 74
Erfaring : 107
Respekt : 0
Join date : 22/10/10
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Tweggie byen.

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 7:50 am

Med sine vampyr sanser og lugte sans ville hun nemt kunne fornemme en anden race som var i nærheden, hendes syn var jo altid forstærket så hun kunne jo sagtens se da rotten sank. Et skævt smil hang på hendes læber. Men det var dog ikke spild af dyr alligevel, de kunne jo erstattes af andre dyr. Hun standsede stille og kiggede rundt, hun kunne stærkt fornemme at der var nogen lige i nærheden men hvor anede hun ikke, selv om personen mere eller mindre var tæt på hende. Hun lukkede sine øjne i, og lyttede stille til personens bevægelser. Hun ville nem kunne vide hvor personen var, selv om hendes andre vampyr sanser nemt kunne afslører det for hende.
Tilbage til toppen Go down
https://arianna.danskforum.net
Demetri.

Demetri.


Mand Antal indlæg : 41
Erfaring : 51
Respekt : 0
Join date : 05/04/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ...

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 7:53 am

Han stod i det samme bag hende, "Hvad laver en fræk tøs som dig her"
sagde han og smilte dog var hans tænder der stadig altså de spidse og blodet
ja det var jo heller ikke væk, han gav hende et stort elevator blik," ikke dårligt."
sagde han og nikkede for sig selv, han kiggede nu op på hendes ansigt, "oghun
er også lækker" tilfølgede han, hans metalliske grå øjne stirrede ind i hendes øjne
der blev en slags ligne imellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Kimberly
Admin
Admin
Kimberly


Kvinde Antal indlæg : 74
Erfaring : 107
Respekt : 0
Join date : 22/10/10
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Tweggie byen.

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 8:02 am

Hun snurrede lynhurtig, men elegant rundt og stirrede på personen som havde sagt det. Hun havde aldrig nogen sinde oplevet at nogen sneg sig sådan ind på hende. Hun gav sig stille til at betragte ham, hun anede godt hvilken race han var. "Søger ly fra regnen er det svar nok?!" Svarede hun køligt som hun altid gjorde, hun var vant til at svare køligt til andre, specielt hvi det ikke var nogen hun kendte, eller bare totalt fremmede.
Tilbage til toppen Go down
https://arianna.danskforum.net
Demetri.

Demetri.


Mand Antal indlæg : 41
Erfaring : 51
Respekt : 0
Join date : 05/04/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ...

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 8:11 am

"Hm...." sagde han og kiggede op af, han havde ikke selv været der oppe i lang
lang tid, så han hviste ikke hvad tid det var eller havd vejret var, det hele var bare
gået som det nu gjorder nogen gange. Han så på hende igen, "Hm...en vampyr" sagde
han og kigegde lidt overlegent på hende, en anden tanke slog ham, "Royal" sagde han
højt hans hår stirrede nu op i luften. "Du burde ikke være her" sagde hun og stirrede
intenst på hende som var hun en mus i et kattehjem. Han slikkede sig på sine tænder,
som blottede sig. Hans tunge stak ud i nogen få sekundter, "Men du dufter du ret lækkert"
sagde han og kiggede ned på hendes bryster hvorefter han kiggede op på hende igen
hvorefter tungen stak hurtigt ud igen.
Tilbage til toppen Go down
Kimberly
Admin
Admin
Kimberly


Kvinde Antal indlæg : 74
Erfaring : 107
Respekt : 0
Join date : 22/10/10
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Tweggie byen.

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 8:17 am

"Jah jeg er en royal vampyrr, har være det i del år og du er en djævel kan jeg fornemme" sagde hun og så på ham. "Når det regner er kloakkerne da bedre end ingen tid, og desuden hvad laver du egentlig selv her?!" Spurgte hun ham køligt om, selv om man kunne høre at hun var lidt ligeglad med om hvad han lavede i kloakkerne, eller havde han også søgt tilflugt fra regnen oven over. Hun lagde hovedet let på skrå, og stirrede på ham, selv om det jo var uhøfligt at stirre på fremmede.
Tilbage til toppen Go down
https://arianna.danskforum.net
Demetri.

Demetri.


Mand Antal indlæg : 41
Erfaring : 51
Respekt : 0
Join date : 05/04/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ...

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeOns Apr 06, 2011 8:22 am

"Æder" sagde han og strakte armende ud for at visse alle de døde rotter.
Han kiggede fra rotternde og op på hende, "Hm..." sagde hun og studerende
hende med et koldt blik, han tog sin hånd ind under sin jakke og tog frem en
smøf of en ligter, han tog en smøg og tændte for ligthern der kom en stor flamme
hvorefter han tændte sin smøg med den, hendes tog et sug og pustede det lige i
på hende, "hm..." sagde han igen, hans tunge stak ud og for han kunne lugte og
den stak ud endnu engang denne gan gblev den så lang at den kunne nå over til
Kimberly han slikekde på hende og tog den tilbage og smagte på hende, han knak
med narken, "Du har også været sammen med en andet Djævel" sagde hun og
smilte lumsk.
Tilbage til toppen Go down
Kimberly
Admin
Admin
Kimberly


Kvinde Antal indlæg : 74
Erfaring : 107
Respekt : 0
Join date : 22/10/10
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Tweggie byen.

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeTors Apr 07, 2011 2:37 am

Hun rynkede næsen da hun så ham med en smøg, hvor mange skulle hun lige støde ind i som røg? Åbenbart en del, hun betragtede ham stille i mens han røg på den. "Hm ja men for nogle par dage siden!" Sagde hun og blev ved med at se på ham, for hun anede ikke rigtig helt om hvad han kunne finde på, så hun ville hellere være forberedt end ingen ting. "Hvem er du egentlig?!" Spurgte hun ham om, og stirrede med et sigende blik på ham. Den lille rynke på hendes næse forsvandt langsomt så hendes ansigt blev glat og roligt igen ikke noget, med overanstrengt ansigt til hende.
Tilbage til toppen Go down
https://arianna.danskforum.net
Demetri.

Demetri.


Mand Antal indlæg : 41
Erfaring : 51
Respekt : 0
Join date : 05/04/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ...

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeTors Apr 07, 2011 4:38 am

"Tja....hvem spørger" sagde han og kiggede overlegent
på hende med løftede øjenbryn, han kiggede hele tiden
på hende op og ned, op og ned. Han ende med at kigge
på hendes ansigt, han ventede på hendes svar men han
var faktisk ret så lige glad, men hvis hun skulle vide hans,
ville han vide hendes.
Tilbage til toppen Go down
Kimberly
Admin
Admin
Kimberly


Kvinde Antal indlæg : 74
Erfaring : 107
Respekt : 0
Join date : 22/10/10
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Tweggie byen.

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:08 am

"Hvem der spørger? Det gør jeg selvfølgelig, Kimberly Dark,
Kim eller Kimmie vælg selv!" Sagde hun, hun ville jo ikke
komme nogen andre vegne uden at hun også skulle
sige hendes, så nu ventede hun blot på at han sagde hans navn. Hun betragtede ham stille, men uden at sige noget. Hun ventede blot på at han sagde hvad han hed, self vidste hun godt at han var en djævel.
Tilbage til toppen Go down
https://arianna.danskforum.net
Demetri.

Demetri.


Mand Antal indlæg : 41
Erfaring : 51
Respekt : 0
Join date : 05/04/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ...

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeFre Apr 08, 2011 10:02 pm

"Demetri" sagde han og nikkede anerkendende til sit eget navn,
han tunge kom ud og slikkede ham om læbernde, der var stadig
smagen af rotteblod, han kiggede på hende som var han træt af
at stå der og se på hende men sådan var hans blik bare, han kiggede
igen på hendes krop, op og ned. "Lækkert" sagde han og nikkede igen
anerkendende men denne gang var det selvfølgelig til noget helt andet.
Tilbage til toppen Go down
Kimberly
Admin
Admin
Kimberly


Kvinde Antal indlæg : 74
Erfaring : 107
Respekt : 0
Join date : 22/10/10
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Tweggie byen.

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeFre Apr 15, 2011 2:22 am

"Demetri? Sikke et specielt navn du har" sagde hun og kiggede på ham, det var sjældent hun hørte sådan et navn. Men et navn skulle man jo have, hun kiggede stadig på ham, og da hans tunge kom ud. Hun brød sig ikke særligt meget om Djævles tunger, de kunne jo blive ret så lange. Hun rystede stille på hovedet, mest af alt for at glemme hans lange tunge.
Tilbage til toppen Go down
https://arianna.danskforum.net
Demetri.

Demetri.


Mand Antal indlæg : 41
Erfaring : 51
Respekt : 0
Join date : 05/04/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ...

MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitimeMan Apr 25, 2011 11:43 pm

HAn lavede et hurtigt vrid med hoved så hans narke sagde knæk,
efter det lod han hoved falde lidt til den ene side men rettet det
lidt efter op igen, han så hende ind i øjnene, hans var metalliske grå
og for umenneskelige til at kunne være et menneskes øjne, hans mor
havde haft de samme øjne og det var der han havde arvet dem fra
i generne, det samme havde hans søster, Sort hår, Metalliske grå øjne,
Hvid og bleg, men begge utrolig smukke væsner, dog var de begge
djævle og djævle var jo ikke lige altid så søde og rare.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Empty
IndlægEmne: Sv: MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)   MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
MUHAHAHHA Nu er jeg her også (så der mad)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ondskabens ø. :: Kloakkerne.-
Gå til: