Ondskabens ø.

Velkommen til ondskabens ø, også kaldt Arianna af de folk som bor på øen.

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

After Dark... - Borris

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
ForfatterBesked
Jackie

Female Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
irl Alder : 23
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tors mar 31, 2011 8:57 am

Jackie så halvt og skævt op på Borris "Sagde jeg ikke til dem, at de ikke skulle gøre noget dumt?" spurgte hun og så hurtigt væk igen "Det er hvad jeg kalder åndsvagt og dumdristigt" sagde hun nikkende, ligeglad med hvad han syntes og ville gøre da hun ikke havde særlig meget respekt for ham. Hun rejste sig langsomt op og smilte svagt "Så tror jeg, at jeg tager mig et hurtigt bad" sagde hun halv muntert og kunne godt lide at gå i et dejlig varmt brusebad. Det var afslappende. Hun så på Borris, halv flabet efter hendes kommentar til ham, men også høfligt og køligt "Sir." sagde hun med et lille nik med hovedet. Hun brugte ordet, sir. som det engelske ord for Hr., da det lød mere høfligt end det danske. Hun følte heller ikke at hun kendte manden nok til at kunne kalde ham ved sit fornavn. Sådan havde hun altid haft det med fremmede. Hun gik langsomt imod badeværelses døren og ventede på at se om han havde noget at sige til hende..
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Borris

Male Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
irl Alder : 24
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tors mar 31, 2011 9:06 am

Borris lo køligt af hendes ord"han lever da endnu vær glad for det, du vil fide ud af at jeg ikke er en rar mand"svarede ha så køligt hvorefter han lage sig ned på sengen med et let bump"smut så i bad"tilføj han lidt drillsk hvorefter han lukke øjne og nød dette lidt al den mamnngt han snart ville få vis alt gik efter planen, han måtte dog også snart sige til hende hvem han var, han åbnede øjne hvorefter han med lethed tog sit tøj af og smed det på gulvet så han nu kun vr iført et par boxershorts. hele hans overkrop var dækket af mystiske mønstre som foretsatte på hans ryg, han lag sig igen ned og vendte nu blot på hende.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tors mar 31, 2011 9:21 am

Jackie nikkede af det som han sagde "Ja, det har du vel ret i" sagde hun og så over på ham og løftede et øjenbryn og kunne ikke lade vær med at smile frækt "Nå, det vil jeg finde ud af?" spurgte hun og grinte lavmælt og rystede på hovedet af den kommentar han havde kommet med. Hun gik ud på badeværelset og lukkede for døren, dog lod hun vær med at låse den, og tændte for bruseren. Vandet blev langsomt varmt, og imens hun ventede, tog hun sin skjorte og bukser af. Hun så lidt på sig selv i spejlets reflektion. Hun ville ha godt af et bad. Hun var blevet lidt beskidt, og hendes hår var ikke så glansfuldt som det plejede at være. Hun så lidt på mærket som Borris havde lavet på hendes side, og lod en finger køre langsomt og blidt over den. Hun bed sig blidt i underlæben da det stadig sveg svagt, og sukkede derefter bagefter. Hun tog sit undertøj af og hoppede så hurtigt ind i badet inden hun kunne nå at fryse, og sukkede tilfredst og nydende da det varme vand ramte hendes trætte krop. Hun vidste ikke helt hvor længe at hun havde stået og bare ladet vandet rende og ramme hendes krop, men til sidst, da hun havde fået vasket og skyllet hårert, var der helt dugget på spejlet og badeværelset var helt tåget af dampen. Hun slukkede for vandet og fandt et håndklæde frem. Hun tørte hurtigt sit hår og derefter sin våde krop. Hun tog sit undertøj på, men undlod at tage skjorte og bukserne på igen, da hun sikkert ville hoppe direkte i seng bagefter. Hun tog sit tøj op i favnen og åbnede for døren og blev ramt af kulden som havde været i rummet sammen med Borris. Hun rystede svagt af kuldegysninger og så over på Borris som lå på sengen. Hun havde lyst til at slå sig selv, da hun rødmede svagt da hun så hans krop og de mønstre som pyntede hans krop. Hun så hurtigt væk fra sig og mumlede nogle hårde ord til sig selv, om at tage sig sammen, og lagde sit tøj på gulvet. Hun gik langsomt over til sengen, og gjorde sit allerbedste for at virke fuldstændig ligeglad med at de begge var halvnøgne. Hun var faktisk blevet meget pænere at se på. Hendes hår var mere fyldigere og glansfuldt, og hendes hud glimtede næsten af renhed. Det var som om at hun var en helt ny Jackie. En person som man ikke havde set før. Hun tog fat i sin dyne og rystede den hurtigt, og lagde sig derefter ind under den. Hun blev helt overrasket hvor afslappet hun blev da hun lagde sig på den bløde seng. Det havde været så lang tid siden at hun havde sovet i en rigtig seng. Hun satte sig lidt op og så op på Borris og lagde hovedet let på skrå, men sagde intet til ham. Hun smilte køligt, drillende og frækt til ham.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tors mar 31, 2011 9:39 am

Borris så kort efter hende og rystede så svagt på hovdet da hun var gået imens satte han sg let op og tog den ene pistol op fra gulvet, han begyndte let at betragte den imens han kørte en hånd åve den dog lage han den efter lidt tifd væk igen*hmm sølv hun må skaffe sølv som den første opgave, mange sølv våben*tænkte han køligt hvorefter han lage sig ned igen, efter at ha vendte længe på hende åbned hun åbnede døren, han betragte hendes næstnen nøgne krop roligt hvorefter han smileede skummet da hun lage sifg ved sidenn af ha, han drejede sig om mod hende"vil du vide hvem jeg rigtigt er?"spurgt han så køligt"jeg er Satans søn og der skal snart ske store ting"sag han køligt imens han bretagte hende"første opgave er at skaffe mig masser af sølv våbe"sag han så.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 2:47 am

Jackie så op på Borris og trak på skuldrene "Du er Borris" sagde hun, men lyttede dog til det som han sagde. Hun løftede et øjenbryn og smilte skævt "satans søn, eh? Har man så ikke vigtigere ting end dette?" spurgte hun og smilte drillende "Ligge i en seng og snakke med en engel" sagde hun og vendte sig om på maven. Hun så op på hans ansigt og lagde sit eget i sine håndflader "Du ved virkelig hvordan man spilder tiden.." mumlede hun drillende og blev ved med at smile skævt og mente det selvfølgelig ikke.
Hun så ud til at tænke lidt over hvad han bedte af hende og nikkede så "Fint" sagde hun med et smil "Det skal ske, Borris. Imorgen" sagde hun.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 3:01 am

Borris lo køligt af hende imens han betragte hende let"jeg har skam vigtige ting at lave"svarede han køligt dog lo han koldt bageftr"spiler tiden nej det gør jeg skam ikke, du er blot endnu et led i min plan en plan du aldrig helt ville komme til at kende"sag han roligt hvorefter ha lage en hånd på hendes skulder2du burde være stolt det er ikke tit man møde sådan en som mig"tilføj han nu mest for sjov.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 3:14 am

Jackie grinte køligt over det han sagde "Et led? Et meget smukt led så" sagde hun med et frækt smil. Hun lagde hovedet let på skrå og smilte skævt "Skulle jeg være stolt?" spurgte hun med et drillende smil "Hmm.. Hvorfor skulle jeg dog det?" spurgte hun og vendte sig langsomt om på ryggen igen og grinte køligt og så på ham.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 3:20 am

Borris lo koldt"så siger vi det"svarede han tørt hvorefter han slap hende og lage sig klet til rette"du må heller få sovet inden du begynder på alt det der snak"svaredehan så køligt hvorefter hsan rejste sig op og vandre let rundt i rummet før han stillede sig ved vinduet og så ud imens tankerne kørte rundt, han slikke sig kot om munden^*klku man spise den gamlemand*lød en tanke dybt i han dogf fnøs han koldt.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 3:37 am

Jackie så op på ham og rystede på hovedet "Jeg er da ikke søvnig" sagde hun, men gabte "Og det er sjovt at fornærme dig" sagde hun med et drillende og køligt smil. Hun satte sig langsomt op og betragtede Borris med et gennemborende blik for at se hvad han tænkte på "Du må ikke gøre noget dumt mens jeg sover, ikk oss?" sagde hun køligt. Allerede efter at have været sammen med ham to timer, kendte hun Borris pænt godt, og han var egentlig oss ret forudsigelig.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 3:45 am

Borris vendte sig om mod hende og så hun var stadig frisk, han fnøs køligt af hendes ord"fornærme mig det kan du skam ikke tøs"svarede han tørt hvorefter han gik over mod hende med hurtige skridt"du skal ikke blande dig i hvad jeg gør, desuden gør jeg intet ligenu"svarede han koldt imens han satte sig ned ved siden af hende, hans brune øjne så fast ned på hende imens han lod en hånd glide over hende, man ku dog ikke altid videhvad han ville for han ku hurtigt skifte mening.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 3:56 am

Jackie smilte udfordrende "Tving mig" sagde hun og bliv liggende hvor hun var da han kom gående over imod hende "Men vil det forblive sådan?" spurgte hun og løftede et øjenbryn af hans temperament. Hun så ham ind i øjnene med sine isblå og så ned på hans hånd da han lod den glide over hende og så derefter ind i hans øjne igen.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 4:04 am

Borris lo iskldt2med glæde"svarede han koldt hvorefter han stak sin unge ud og slikkede hende let op og ned af kroppen før hsan lod den gå ind igen hvorefter han sendte hende et skummelt blik"jeg lover intet"svarede han kort hvorefter han klappe hende kort på kingen før han forlod sengen igen og trådte hen mod vinduet, han var ved at blive sulten desuden blev den kvinde ved med at ævle.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 4:11 am

Jackie så på Borris med et lettere overrasket blik og tog en skarp vejrtrækning da hun kunne mærke hans tunge mod sin krop. Hun rystede blidt og sagde intet. Hun betragtede ham da han stoppede og klappede hende på kinden og så helt chokeret ud. Det havde hun så ikke forventet ham at gøre. Hun sank en klump og nikkede så "Jeg må hellere gå i seng.." hviskede hun og lagde sig langsomt ind under dynen og så ikke engang hen på Borris. "Godnat.." mumlede hun og prøvede at regne ud, det som han havde gjort, hvad det skulle gøre godt for.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 4:23 am

Borris lo kolda han så hvordan hun havde taget hans såkaldte slik dog nikkede han så let"sov"dsvarede han kort før han vendte sig om mod vinduet og så ud imens han tænkte lidt igen, hans slik havee blot været fordui han ville se hvordan hun tog det da det var en ting han sagtens ku findepå at gøre tit, han havde en plan om at gå ud og spise den gamle mand når hun var faoldet i søvn.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 4:27 am

Jackie lukkede langsomt øjnene og faldt langsomt i søvn. Hun vidste at han ikke ville gøre som hun sagde. Hun skulle nok få sagt hvad hun mente om hans lidt for afslappet holdning og opførsel omkring folk. Nogle få minutter senere, kunne man høre tunge åndedrag fra Jackie og kunne hører at hun sov.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 4:33 am

Borris var bare typen som var ligeglad med andre, han vendte sig om da han ku høre at hun nu sov*nu*tæbkte han kort før han forsvandt ind i en skygge og dukke kort tid efter op i den lille hal, han trådte ud af skyggen dog havde han nået at få tøj på igen, han smilede ondt idet han gik over mod den lille disk"nå du gamle tiden er inde"lo han iskoldt.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 4:38 am

Den gamle mand for op da Borris pludselig dukkede op og vækkede ham. Han så op på Borris og fik et hårdt blik og nikkede svagt "Fint" sagde han og prøvede ikke at se bange ud "Men de skal vide at jeg har ringet til politiet. De vil være her hvert øjeblik det skulle være" sagde han og rejste sig langsomt op "Det vil være umådeligt dumt af dem at gøre noget dumt lige nu" sagde han og betragtede Borris.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 4:44 am

Borris fnøs koldt imens han trådte hen mod manden som trode at politiet ku skræmme ham*tåbe*tænktehan koldt"og hvad sku de ku gøre? du vil være død til den tid"svarede han iskoldt imens han hurtigt tog et par skridt mod manden, han stak den slange agtige tunge ud og slikkede sig let om munden imens han betragte manden koldt"tro du virkelig at dine ord kan skræmme mig? glemn det svage mandsling"svarede han tørt imens et grumt smoil gled over hans læber.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 5:55 am

Manden så på Borris med et forfærdet blik "De skal nok være her til at fange dig" sagde han truende, hvilket de sikkert også ville "Hvis du ikke skrider nu med din lille kæreste, så vil du rådne op i fængsel til evig tid" sagde han og nikkede for at understrege det som han lige havde sagt. Han ville ikke have noget imod at dø i forsøget på at låse Borris inde. Han havde jo levet et fuldt ud og lykkeligt liv. Han skulle jo forlade guds grønne jord på et tidspunkt.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 5:59 am

Borris fnøs koldt"tro du en celle kan holde helvtes søn fanget?"spurgt han tørt idet han trådte helt hen til mandeden og hvæsse ham op i ansigt"lille fæ hun er ikke min kæreste men det skal de ikke tænke på"svadere han iskoldt idet han stak ham en syngne lussing"et menneske som dig vil aldrig ku forstå en djævel som mig men glæd dig, jeg sender dig direkte til helvet"sag han koldt imens han så skarpt på manden, han ku høre politibiler nerme sig men tog sig ikke af det, han åbnede munden så hans før flade tænder nu blev sylspidste og vare klsar til at bide.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 6:03 am

Manden så ind i Borris iskolde og døde øjne og spilede sine øjne forfærdede op da han fortalte at han var fra helvedet. En djævel?! Han udbrød en lyd af smerte da Borris slog ham, og holdt sig på benene og så tilbage ind i Borris' øjne og tog en dyb indånding og lukkede sine øjne da han havde set hans sylespidse tænder. Man kunne hører sirener nærme sig, og det ville da nok være smart hvis Borris snart kom væk derfra, hvis ikke han ville blive fanget af betjente.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 6:08 am

Borris smilede iskoldt da manden nu begyndte at se bange ud"ja jeg er statans såøn"sag han iskoldt hvorefter han hurtigt greb fat i manden og trak ham ind til sig, han bed sig så fast i mands skulder og begyndte at spise mandens gamle kød dog smagte det fint nok, han ku tydligt høre at politiet nu stoppe op foran bygningen dog blev han blot ved med at spise, han vidste dog også at hans Jackie nok snart ville vågne men nu måtte han blot nyde sin mad så ku de tumper bare komme an, han var kommet i et rigtigt dræber humør.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 6:13 am

Manden gispede da han blev trukket helt hen til Borris og skreg da han bed sig fast. Først spjættede han og prøvede at kæmpe imod, men så blev han helt stille og bevægede han sig ikke. Han skreg ikke engang. "Frys!" var der en hård stemme som sagde omme bag ved Borris. Politiet havde ankommet og stod nogle få meter væk fra Borris med pistoler rettet imod ham.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 6:17 am

Borris lo iskoldt over manden som nu var stille, han tog endnu en bid men vendte sig dog om da politiet snakke til ham, hans kolde øjne så skarpt rundt på dem før han slap manden og lod ham falde til jorden med et let bump"så tag ham dog, den svage mand er intet"svarede han iskoldt og lo let idet han med en meget hurtig bevægelse forsvandt ind i skyggen fra manden, han dukke kort tid efter op bag en ung betjent som ham med lethed lag en arm om imens han hurtigt stak en af hans pistoler mod fyrens pande imens han så koldt rundt"vis igør noget skyder jeg"sag han så koldt imens han smilede, nu var det ham der styrede dette.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 6:25 am

Betjenten som nu havde sin egen pistol imod hovedet, peb lavmælt og prøvede at komme ud af Borris' greb. De andre betjente havde hurtigt rettet deres pistoler imod Borris og så forfærdet frem og tilbage mellem deres kollega, pistolen som var rettet imod hans pande, og Borris' ansigt. Pludselig lød der dog et højt brag. Uden at Borris havde haft set det, var der kommet skarpskytte ind i billedet, og havde sigtet imod Borris' pande. Man havde kunnet høre skuddet går gennem en rude og lige inden at det skulle til at ramme Borris' hoved, havde det stoppet midt i luften.
"Havde jeg ikke sagt til dig at du ikke skulle gøre noget dumt" lød en kvinde ovre ved en af gangene. Jackie havde roligt klædt sig på, og var ikke overrasket over at Borris havde rodet sig ud i noget. Hun havde dog opdaget at der var noget ikke helt rigtigt ved at intet skete da han havde rettet pistolen mod betjentens hoved, og havde også kun fået stoppet kuglen i sidste øjeblik. Hun havde en hånd rakt ud i luften og havde stadig kuglen til at svæve midt i luften og knyttede så sin hånd sammen så hun fik kuglen til at krølle sig sammen om den selv, og gav derefter slip på den, så den faldt til jorden med et lille *Kling*.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   

After Dark... - Borris
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next