Ondskabens ø.

Velkommen til ondskabens ø, også kaldt Arianna af de folk som bor på øen.

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Et stille sted at mødes -Borris.

Go down 
ForfatterBesked
Kimberly
Admin
Admin

Female Antal indlæg : 74
Erfaring : 107
Respekt : 0
irl Alder : 23
Bosted/leve sted : Tweggie byen.

IndlægEmne: Et stille sted at mødes -Borris.   Man mar 28, 2011 7:57 am

T 20/23
V mørkt og køligt.
S Byens centrum i Arianna.
O En del overnaturlige væsner. Inklusivt mennesker.
P Rød kjole, sort løst hår, samt stiletter/sko på.

Vejret var roligt, men støjen fra byen var ikke til at tage fejl af. Det lignede ikke indbyggerne i Arianna at stå og skændes med hinanden. En kvinde med rank ryg, i en højrød kjole, kom gående ned af en af byens smalle gader. Et smil tittede en smule frem på, kvindes læber. Kvindes hud var en anelse bleg, i forhold til de andre i byen. "Rolig nu Kimberly, inden lægger mærke til at du er vampyr eller jooh det gjorde det søreme lige. "Mumlede hun for sig selv med et smil på sine læber. Hun kørte roligt sine hænder ned af sin røde kjole, i mens hun så sig om. Hun vat så vant til at være i byen, at de forskellige væsner ikke generede hende eller for det meste ikke gjorde hende fortræd.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://arianna.danskforum.net
Borris

Male Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
irl Alder : 24
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Man mar 28, 2011 8:15 am

En høj mand kom gående ind på den store plads med rolige skridt, han var iført en sort lang frakke(se avatar) som var åbne så man ku se et sort jakkesæt inde under udover det havde han en brun læderagtig hat(se avatar) som lage en let skygge henover hans kolde øjne som bar en helt brun farven uden nogle sort cirkel i midten de var blot helt brune, på hænderne bar han et par sorte læderhandsker og på fødderne et par brune lædersko, under jakken sat fast ved skuldrene på jakkesættet var to pistoler placeret og i lommerne på hans jakke lå knive samt patroner til pistolerne desuden bar han en skudsikker vest inde under alt tøjet dog ku den ikke ses, hans hud var letter bleg og hans hår kort samt mørkebrunt, han var en høj mand af bygning højder ind normale mennesker desuden var han ret spinkel i sin krops bygning, denne mand var hvad man kaldte en djævel som kom fra selve helvet men nu var sendt til jorden og var endt på denne ø, Borris var hans navn og han var godt i gang med at starte en modstandsgruppe mod kongen af landet, fordi han selv ville ha magten.
Borris lod blikket vandre lidt rundt på de mange væsner samt mennesker, han rystede svagt på hovedet men vandre dog roligt forbi de kæmpende som kort så på ham men vendte tilbage til deres kamp, Borris var lidt anderledes end andre djævle, han var ikke muskuløs som de andre men spinkel og mere smidig imens normale djævle ikke var så smidige, han fnøs let idet han tog en smøg op af lommen og placerede den i munden hvorefter han hurtigt fik tændt den ved hjælp af en lighter
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Tirs mar 29, 2011 5:50 am

Hun betragtede stille de kæmpende mennesker, hvorfor skulle mennesker også være så tåbelige havde hun en gang hørt nogle overnaturlige væsner sige. Men sådan var menneskets natur vel. Hendes blik faglede rundt for at se om der var nogle mere. Interessant typer at se på. det var der dog. Hun snussede let ind, og betragtede personen af han køn. Et smil spejlede sig på hendes læber. I mens hun betragtede ham, hun lagde hovedet let på skrå for at kunne betragte ham mere. "Nogen vil åbenbart have dårlige lunger til de dør!" Mumlede hun stille for sig selv, og kiggede væk. "Dårlige lunger er da være end dårligt blod, bvadr det er noget af det værste nogen sinde. Heller rent og frisk blod!" Mumlede hun stille for sig selv, og så drømmende hen for sig. Hun himlede med sine øjne, i det et par mennesker kom gående forbi, de røg endda en smøg. "Sygt" mumlede hun. Hun kørte sin hånd, igennem sit lange krøllede sorte hår. Man kunne nemt, se at hun skillede sig ud blandt de andre.
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Tirs mar 29, 2011 6:07 am

Borris stoppe let op idet en ret smuk kvinde havde fanget hans opmærksomhed, hun var ikke som de andre og da han stak tungen let ud ku han smage at en vampyr var i nærheden og det måtte være hende efter hvad han ku se, han smed sin smøg hvorefter han trådte den ud så den blev slukket, et let smil gled over hans læbe"bare hun ikke holder mod kongen"mumlede han kort til sig selv før han rette lidt på sin hat, han gik så roligt over mod kvinden imens han betragte hende nøje og ku tydeligt se da han kom nærmer at hun var vampyr"godaften"sag han let til hende med sin dybe stemme som bar på noget høffligt men også farligt, han var stoppet op et stykke foran hende, for ham var røg ikke skadeligt men bare noget der fik ham til t tænke på helvet hvor han kom fra.
Borris betragte hende nøje ,hun var køn men det var han også utrolig køn og så lignede han igen andre men var også lidt anderledes forhold til sin race.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Tirs mar 29, 2011 6:14 am

Hun havde godt lyttet at manden var kommet hen i mod hende. Hun havde set ham slukke sin smøg. Hun betragtede ham med sine øjne i det han kom hen til hende og sagde 'godaften' hun overhovede lidt om hvordan hun skulle svare, med sin sædvanlige kølige stemme? Eller spille en ihh og åhhh så sød vampyr. Dog havde hun været hos kongen en gang. "Godaften" valgte hun at sige, med sin kølige glatte rolige stemme. Hun smilede et sikkert smil i mens hun betragtede ham. Hun vidste at de fleste Royal vampyr af og til blev dræbt, men heldigvis havde ingen det opdaget at hun var en Royal. Hun betragtede ham let, for at være sikker på at han ikke havde noget sølv på sig, da vampyrer jo ikke så godt kunne klare sølv. Hun gøs ved tanken, og vendte blikket over mod slåskampen, som var blevet mere blodig end før. Hun kunne stærk lugte blodet fra de sårrede i kampen, men hun kunne dog sagens ignorere den selv. om det var svært for en vampyr.
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons mar 30, 2011 4:14 am

Borris betragte hen kort før han så så let op mod himlen"nå hvad laver de så her på denne plads?"spurgt han rologt med sin tomme ondskabfulde stemme, Borris var ikke blot djævel men Satans søn dog vidte igen det, men hans far havde bet om om at præøve på at få magten på denne ø bare fordi han syns Borris sku herske over noget, han smilede lidt skummelt til hende før han kort så rundt men lo så køligt"du er sulten ikke sandt?2spurgt han drilsk da han igen så på hende, han lo køligt hvorefter han let begyndte at gå rundt om hende for at betragte hende nøje se om hun var noget for ham eller om hun blot var aftensmad.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons mar 30, 2011 6:35 am

"Hvad jeg laver her?" Sagde hun og stirrede på ham, i mens hun tænkte over det hun ville svare ham. "Jeg nyder blot en god slåskamp, også selv om det ærgre mig at jeg ikke er med i den, men så sårbare mennesker er. Ville de dø hurtig hvis jeg var med i den!" Sagde hun efter lidt tid, med sin kølige rolige stemme. Hun vendte sit blik hen mod slåskampen, og ignorerede at han gik rundt om hende. Sådan noget var hun jo så vant til. Der gik lidt tid inden hun vendte, sit ansigt mod ham og sagde stille men roligt. "Men hvad laver du her?"
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons mar 30, 2011 6:55 am

Borris fnøs let af hendes svar så det morede hende t se svage folk slås ikke helt noget for ham"de der, de er blot spild af tid de er ikke andet end skidt under neglene "svarede han hende køligt idet han var stoppet bag hende, han smilede skummelt da han let lage en hånd på hendes skulder, han nød at drille folk og hun var nu belavet hans legetøj denne aften, han betragte hende roligt bagfra hvorefter han lo køligt af hendes spørgsmål"jeg er blot ude efter noget"sag han helligheds fulgt"måske du har hvad jeg søger?"sag han spørgende dog drilsk i hendes øre så hun ku mærke lidt varm luft.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons mar 30, 2011 7:00 am

"Du har ret i at det er spild af tid at se, så sølle mennesker slås, men når man ikke har noget andet at lave er det da bedre end ingen ting" sagde hun roligt. Hun mærkede let, da han lagde sin hånd, på hendes ene skuldre. Hun rynkede panden en smule da han gjorde det. Uforskammet ville hun havde sagt, hvis det ikke var på grund af hendes tørst. "Og hvad er det nøjagtig at du søger?!" Spurgte hun roligt, i mens hendes kølige blik, hvilede på de få mennesker der stod oprejst. Og så helt færdige ud, det morrede hende mere end at slå dyr ihjel.
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons mar 30, 2011 7:13 am

Borris fnøs let af hendes svar"man kan altid finde bedre ting at tag sig til"hviskede han køligt i hendes øre hvorefter han trak hovedet svagt tilbage og strammede let sin hånd på hendes skuldre, han elske at prøve grænser af for sådan var han bare han nød at drille folk få dem til at tvivle eller gøre dumme ting og det vikle ingen ku lave om på, han smilede skummelt da hun spurgte ham om hvad han søgte" jeg søger en som er imod kongen"hviskede han køligt imens han langsomt trak hende helt ind til sig og lage sin anden arm om hendes hals"er de mod kongen?"spurgt han tør imens han så let på hende.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons mar 30, 2011 7:18 am

Hun lyttede stille og roligt til det han sagde, intet af det han gjorde generede hende. "Om jeg er i mod kongen? Selv om jeg en gang var en af hans trofaste royale en gang, men nej jeg er ikke med kongen mere. Selv om en jeg kender prøver på at få mig overtalt til at være med ham igen, men vedmindre nogen kan overbevise mig om noget andet, så vil jeg være imod kongen lige til jeg vil dø!" Svarede hun, hendes stemme talte sandt kunne man høre. Hun havde en gang været en af kongens trofaste en gang, men hun kunne stadig komme og gå på slottet som det passede hende.
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Tors mar 31, 2011 1:05 am

Borris smilede lumsk imens han let stak tungen ud og lugte let til hende hvorefter han kort slikke hende på halsen før tungen gled ind igen, han lytte køligt til hendes ord"godt, eg har et tilbud du ikke kan modstå"sag han så køligt i hendes øre"de skal hjælpe mig, de skaal komme med i min oprørsgruppe, de ku blive nytteig men vis de nægter må jeg ræbe dem"hviskede han ondskabsfuldt i hendes øre hvorefter han udstødte et let fnys.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Tors mar 31, 2011 1:10 am

"Lyder fristende" sagde hun roligt, hun skar ansigt da hun mærkede noget der slikkede hendes hals. "Men hvis der bliver opdaget at jeg ikke mere følger kongen helt, selv om jeg ikke allerede gør det. Bliver jeg dræbt, men lad os sige at være gang du har et møde med din modstandsgruppe, er jeg der ikke. Men at jeg i stedet for for fortalt alt det senere, da jeg ikke vil blive dræbt!" Svarede hun efter noget tid, det ville jo være syndt at dræbe hende, da hun jo kunne komme og gå på slottet, som det passede hende.
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Man apr 04, 2011 8:09 am

Borris smilede skummelt"javel det ku vi da godt aftale dog vil du så blive den person som skal holde øje med hvad der sker på slottet og kontakte mig når der sker noget"sag han koldt i hendes øre"dog vis du går med mig skal du bære mit mærke et mærke som alle andre der arbejder for mig os har"sag han koldt hvorefter han langsomt slap hende"men før mig til et sted hvor vi kan være alene så jeg kan mærke dem samt sætte dem mere ind i reglerne "sag han køligt"så sæt igang"sag han iskoldt og gav hende et let klap på skulderen, hun sku nok finde ud af hvem og hvad han stod for samt var dog ville de først ske når de var alene"desuden vil du få betaling "tilføj han koldt.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Tirs apr 05, 2011 1:44 am

Hun vendte sig roligt om, og kiggede på ham med et af sine skæve smil. "Hvordan mærkes?!" Spurgte hun, og stirrede på ham. Hun brød sig ikke særligt meget om tanken om at blive mærket, hun vidste dog et sted hvor kongen aldrig kom, Tweggie byen, men lige præcis hvor henne i Tweggie byen anede hun ikke. "Tweggie byen kommer kongen aldrig, så der vil man aldrig rigtig blive forstyrret, selv om det er et skummelt sted, og de fleste mennesker boer der!" Sagde hun.
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Tirs apr 05, 2011 7:11 am

Borris smilede skummelt"mærket du vil få min gruppes mærke, detvil komme til at gøre ondt dog vil smerten forsvinde,, mærket vil hjælpe dig da det vil fortælle om jeg er tæt på dig eller ha brug for dig"sag han køligt imens han langsomt igen lage en arm om hende"Tweggie by det lyder fedt du viser vej"sag han koldt.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Tirs apr 05, 2011 7:20 am

Hun gøs ved tanken, om at det kunne gøre ondt at blive mærket, men det gjorde vel mok endnu mere ondt end at blive forvandlet til en vampyr som hun jo nu var. "Bare mærket er til at skjule, så er det fint med mig!" Sagde hun roligt og så på ham, "Okay så følg med" sagde hun, hun begyndte blot at gå. Men hun regnede jo med at han ville følge efter hende, da det jo var hende som skulle vise vej.
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons apr 06, 2011 7:23 am

Borris sendte hende et køligt blik"det kan skjules"sag han koldt hvorefter han begyndte at gå efter hende med rolige dog elegante skridt, han var en utroig mystisk mand sådan en man aldtig ku blive klog på man ku godt tro man kendet ham men det gjorde man ikke, der var mange ting han holdt skjult ogder var sider af ham man aldrig ville få at se, han kom roligt op ved siden af hende imens han så iskoldt på hende dog sage han intet men betragte hende bare med et iskoldt blik.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons apr 06, 2011 7:28 am

Hun gik roligt uden at sige noget, der gik noget tid inden de nåede ud af Arianna. Senere henne var du havnet i Duxzie selve kongen territorium. Hun satte af en vane farten en smugle op, hun ville jo nødig blive set af nogle andre royale vampyrer som kunne være i nærheden. Hun sukkede stille, da hun lydløst nåede ud af Duxzie, hun håbede dog at han stadig fulgte efter hende, selv om hun havde været lidt hurtig på føderen, men vampyrer var jo hurtige og yndefulde elegante væsner. Så det var jo mere eller mindre deres natur i at bevæge sig hurtig. Hun standsede stille og ventede på ham, hun stod lidt uden for byen Tweggie, hun selv boede et sted i byen, hvor kun få kendte til.
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons apr 06, 2011 7:50 am

Borris fulgte efter hende dog da de var kommet ind i kongens by forsvandt han ind i skyggerne dahan helst ike sku blive set det ku ende galt og lige nu havde han ikkke tid til at kæmpe ikke nu hvor han sku ha denne vampyr ind i sin modstansgruppe, han bevægede sig hurtigt samt elegant efter hende dog i skyggerne. Da de kom ud af kongens by trådte han ud af skyggerne og vandre hen til hende"lad os tag hjem til dem"sag han køligt imens han så koldt på hende og stoppe op ved siden af hende.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons apr 06, 2011 7:53 am

Hun kiggede op på ham, men nikkede så som et okay. Hendes hjem var da bedre end ingen ting. Hun begyndte at bevæge sig stille ind i byen, og videre hen til nogle lejligheder som mest var beboet af overnaturlige væsner, og ikke et eneste menneske. Hun trak sin hånd ned i en skjult lomme, og trak en nøgle op som var bundet ind i noget tyndt tæppe agtig ligende, hun var ikke tryg af den måde de lavede nøgler på, hun låste stille sin lejlighed op og trådte inden for, og vendtede på at han også skulle træde ind, lejligheden var ikke særlig stor men da hun jo boede en person der, var den stor nok.
Borris

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons apr 06, 2011 8:09 am

Borris fulgte efter hende uden et ord han var i fuld gang med at planlægge hendes første opgave, han fulgte efterhende og trådte ind i hendes lejlighed, han begyndte at gå lidt rundt imens han betragte allt meget kølig før han gik hen til hendes sofa hvor han satte sig, han begyndte let at tag den store frakke af og lage den på sofabordet hvorefter han lage de to pistoler samt rifflen oven på jakken hvorefter han så hen på hende med et koldt blik.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   Ons apr 06, 2011 8:13 am

Hun lukkede stille døren i og gik ind i stuen, hun stirrede på de våben han havde lagt. Hun gøs, det plejede dog kun at være dusørjæger som havde sådan nogle våben, "jeg bryder mig ikke om våben i mit hjem!" Sagde hun og kiggede på ham. "Og desuden hvad skal du egentlig med de våben? De kan i hvert fald ikke dræbe en vampyr vi heler for hurtig jo" tilføjede hun og satte sig i en læne stol over for ham.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Et stille sted at mødes -Borris.   

Et stille sted at mødes -Borris.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1