Ondskabens ø.

Velkommen til ondskabens ø, også kaldt Arianna af de folk som bor på øen.

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

After Dark... - Borris

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Borris

Male Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
irl Alder : 24
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 6:33 am

Borris strammede sit greb i den betjemnt han holdt dog drejede han hovdet vedv lyden af glasruden som gik i tu, han var dog meget hurtig og havde derfor vendt betjent n han holdt fast mod skudet så det ville remme ham dog stoppe kuglen midt i luften, han hævede et øjenbryn dog lo han koldt da han hørte en velkendt stemme"og havde jeg ikke sagt at jeg intet havde lovet"sag hamn tørt hvorefter han så lidt rundt"jeg more mig blot lidt"tilføj han skummelt hvorefter han trykke på aftrækkern og betjenten gispe før han faldt til gulvet fordi Borris havde sluppet ham og ja nu vár manden død, han rette si pistoilen rundt mod alle andre"vis nogle prøver på noget skyder jeg flere, så visi vil slippe med livet i behold så smut"sag han iskoldt og smilede skummelt så de skarpe tænder ku ses, han vidste at dette ville komme i avisen og måske var det faktisk smart så ku ongen se at han sku til at passe på.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Jackie

Female Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 6:43 am

Jackie så over på Borris og himlede med øjnene "Kunne du ikke bare have leget ude på motorvejen i stedet for dette?" spurgte hun og sukkede over ham. Hun gispede lavmælt da hun hørte skudet og så betjenten falde død om. Hun så på de andre betjente for at se hvad deres reaktioner var på det som Borris havde sagt. Nogle af betjentene så lidt rundt på hinanden og så lidt ud som om at de overvejede at smutte, men ham som Jackie gættede sig til at bestemme over gruppen, råbte ud til de andre til at blive "Hvis i gå ud af den dør kan i se jer selv som fyret! Skyd så det svin og hans lille kæreste!" sagde betjenten højt og iskoldt og så tilbage på Borris og var klar til at trykke på aftrækkeren.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Man apr 04, 2011 6:49 am

Borris smilede skummelt de vile ikke ku dræbe ham kun såre ham men det ku han heale så let sm at klø sig i narken, han betragte betjentne de var usikkre detr ku han tydligt se diog ku han se at ledren var stærk, han lo koldt af ham"nå nå mijn i valgte selv døden tumper"svarede han koldt han så dog kort mod Jackie"dette er sjover men se nu at komme væk"svaredehan kolt før han så rundt igen og med e hurtig bevægelse med hånden dukke der nu en ret stor flamme op i hans hånd, han formede den kort til en kugle hvorefter han sendte den mod ledren"leg aldrig med djævle"sag han så koldt imens han forsvandt ind i en ny skygge og dukke kort tid eter op bag ledren nu med sin riffel rette mod ledren hals"skyd og jeres chef dør"sag han så koldt imens han lo let.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 2:12 am

Jackie rystede på hovedet af det som Borris sagde til hende "Nej" sagde hun fast "Jeg vil blive her og sørge for at du ikke laver noget dumt" sagde hun og så over på betjenten som måske var lidt for dumdristig.
Lederen undveg ildkuglen, men fik dog et chok da hans riffel blev rettet imod sin hals, og havde ikke lagt mærke til hvad Borris havde gjort. "Ikk tænk på mig! SKYD HAM!!" råbte lederen til resten af betjentene, som ikke ville gøre det.
Der var råb fra lederen og der gik mange minutter hvor at lederen prøvede at overtale betjentene om at skyde Borris.
Jackie sukkede lavmælt og så koncentreret imod riflen som var rettet imod lederen, og fik aftrækkeren til at gå ned, så et skud gik op og ramte lederen, som derefter faldt død om på gulvet. Betjentene så forfærdet på deres leder og derefter op på Borris som havde troet at det var ham som havde trykket på aftrækkeren, mens Jackie smilte skyldigt og så på den døde leder og så derefter op på Borris' ansigt for at se hans reaktion over at hun var blevet træt af at høre på manden, og vidste at de jo kunne blive stående på den måde meget lang tid, hvilket hun ikke ville.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 2:21 am

Borris lo let af ledrens ord"du en modig mand men en tåbe"hviskede han koldt i det samme lød skudet dog var det ikke Borris selv der havde trykket dog ku han hurtigt regnede ud at det var Jackie igen som var på spild, dog lap han ledren så han fldt på gulvet hvoreter han rete rifflen mod de andre som så på ham"så skyd da, tumper men i alle vil dø meget snart"sag han iskoldt imens han så lo tørt, man ku tydligt se på Borris at han nød dette han nød at se folk dø og ned at deres skræk, han trådte et par skridt frem mod dem"jackie smut med dig jeg klar dette selv"sag han så koldt og ikke til diskution da han mente dette, han tog dog ike blikket fra de andre betjente.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 2:26 am

Jackie så på Borris og sukkede lettere irriteret af ham "Nu var det ellers begyndt at blive sjovt.." mumlede hun, men vendte sig dog omkring og forsvandt hurtigt ud ad bagdøren. Betjentene så ikke engang over på Jackie, og begyndte hurtigt at skyde mod Borris, og måtte dræbe ham nu, da han var stor en trussel overfor dem og menneskene omkring ham.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 2:37 am

Borris så kort efter hende hvorefter han så på mændne som nu begyndte at sende skud imod ham dog lo han koldt når de ramte ham, der sketeintet andet end at de borede sig ind i ham men han var stadig levende"var det jers bedste?"spurgt han hånligt imens han gik imod dem dog skød han to afr dem meget hurtigt.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 2:39 am

Betjentene så forfærdede på ham og blev ved med at fyre skud af på ham i håb om at han på et eller andet tidspunkt ville ligge sig ned og dø, men da de blev skud ned én efter én, begyndte de dog at løbe for deres liv da dette var blevet alt for farligt...
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 2:49 am

Borris lo kldt da de sidste betjente løb fra ham"i er sgu ikke for klog"råbt han koldt efter dem, men vendte sig dog om og vandre tilbage mod værlset, de blødte let fra de mange skudhuller dog var blodet ikke rødt men sort samt tykt, han åbnede hurtifgt døren ind til det værelse de havde lejet hvorefter han smed de meste af tøjet i gangen og lage våbne fra sig før han gik ind i rummet med et koldt smi"sikke en dag"lo han koldt imens han satte sig på sengen, han så lidt ned af sig selv hvoreter han begyndte at pile kuglerne ud af kroppen ligeglad med om hun syntes det var klamt.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 2:56 am

Jackie havde ligget i sengen da Borris kom ind igen. Hun havde sine hænder foldet omme bag hovedet og så op i loftet. "Du er ikke for klog, Borris" sagde hun lavmælt og satte sig langsomt op. Hun så at han blødte og kunne ikke lade vær med at have lidt ondt af ham, selvom at hun vidste at han ikke ville dø af det. Hun rejste sig langsomt op da han satte sig, og begyndte at pille kuglerne ud. Hun så lidt på Borris og gik hen foran ham og sukkede "Her" sagde hun og satte sig på hug ved siden af ham "Lad mig hjælpe dig" sagde hun og holdt en hånd ud nogle få centimeter væk fra midten af hans mave. Hun så ud til at koncentrere sig, og efter nogle sekunder, faldt der kugler ud af hans skudsår. Hun sukkede da hun kunne mærke at de alle var ude, og tog sin hånd væk igen og så op på hans ansigt "Du burde passe bedre på" sagde hun og rejste sig langsomt op. Hun sagde ikke så meget i nogle sekunder, men så så det nærmest ud som om at der var gået noget op for hende. Hun så lidt ud i luften, men så derefter tilbage på Borris' ansigt og gav ham et dask på siden af hovedet "Det var for at gøre det nøjagt modsatte af hvad jeg sagde til dig. Du skal ikke gøre sådan nogle dumme stunts" sagde hun bestemt og rystede på hovedet af ham.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 3:04 am

Borris fortsatte roligt med at pille dem ude det gjorde faktisk ikke så ondt og lige så snart kuglerne var ude healede hans sår og der kom ny hud over dem, han løftede dog hovdet og så på hende da hun snakke til ham"Og hvorfor så ikke? jeg trængte til underholdning samt at dræbe, ven doig til det"svarede han køligt dog nikkede han let da hun ville hjælpe ham"fint nok"svarede han let imens han betragte hvordan hun fik skudne ud af ham uden at røre ham, et kolt smil gled over hans læber"hvorfor?"spurgt han så køligt, dog gav det et let ryk i ham da hun slog ham dog var der ingen smerte faktisk lo han blot koldt"Jackie jeg er din ledre du kan ikke gi mig odre eller forvente at jeg lytter til alle dine ord, det må du lære, men du er nu god nok i kamp"sag han køligt og rejste sag langsomt op imens han strakte sig.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 3:10 am

Jackie rystede på hovedet af det som Borris sagde "Find på noget andet at lave. Eller bare gør det så ingen finder ud af det. Jeg vil ikke have politiet på halen af os" sagde hun og sukkede over ham. Hun løftede et øjenbryn "Hvorfor hvad?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. Hun var egentlig blevet lidt irriteret over at han ikke gjorde som hun sagde "Tjaah, du burde i det mindste tænke dig lidt om. Det klarer du ihvertfald ikke særlig godt, så du burde virkelig høre på mig nogle gange" sagde hun og betragtede ham imens han rejste sig op for at strække sig.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 3:16 am

Borris så let køligt på hende"jeg er djævel kvinde, jeg er skabt til at dræbe til at skabe frygt, ikke til at tænke over alt"sag han tørt imens han gik over til vinduet og så tomt ud af det, ud på vej hvor et par polliti biler holdt dog, han betragte dem koldt imens han tænkte lidt før han vendte sig om mod hende igen"de ved stadig ikke hvem jeg er, desuden skal kongen vide at han nok snart skal til at passe på"sag hankoldt hvorefter han nføs let af hende"kvinde jeg lytter ikke til mange folk og kommer aldrig til det, jeg gør hvad der passer mig og det må du bare forstå"sag han koldt.
Vis brugerens profil
Jackie

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 6:55 am

Jackie så på Borris og nikkede så "Ja, det overrasker mig ikke. I djævle tænker ikke særlig meget så?" spurgte hun og lagde armene over kors. Hun så efter ham og lagde hovedet let på skrå af det som han sagde, og hun måtte nikke "Jo jeg gør da" sagde hun og gik over ved siden af ham "Jeg ved da ihvertfald nok" sagde hun. Hun sukkede lavmælt og rystede på hovedet af ham "Mænd.." mumlede hun og gik langsomt væk fra ham, og syntes da at det var meget typisk af mænd i det hele taget, ikke at hører efter hvad andre siger.
Vis brugerens profil
Borris

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   Tirs apr 05, 2011 7:02 am

Borris fnøs koldt af hendes ord"dog tænker vi mere end dæmoner gør husk det"sag han iskoldt hvorefter han trådte lidt væk fra vinduet og så kort rundt han var begyndt at kede sig lidt igen men hvad ku man lave? han havde dræbt dem der sku dræbes dog havde han det på fornemelsen af at dette sted snart ville blive omringet af politi ham soldater, han ryastede på hovedet af hende2du må finde dig i det stump, men du har også en opgave for husk det"saghan iskoldt hvorefter han gik ud i gangen til sit tøj, han begyndte roligt at tag det på igen og lage våbne der vor de sku være hvorefterhan gik hen til natbordet og tog hans hat"jeg vil gå ud oi hallen og spise kom vis du vil"mere sage han ikkke, han forlod rummet og gik ned af gangen indtil han stoppe i hallen hvor flere betjente lå døde, han s,milede koldt da han greb fat i ledren og trak ham op fra gulvet hvorefter han satte tænderne i ham og begyndte roligt at spise.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: After Dark... - Borris   

After Dark... - Borris
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4