Ondskabens ø.

Velkommen til ondskabens ø, også kaldt Arianna af de folk som bor på øen.

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Hvad jeg er, er det du ikke er - Borris.

Go down 
ForfatterBesked
Aude

Female Antal indlæg : 2
Erfaring : 4
Respekt : 0
irl Alder : 26
Bosted/leve sted : Hvis verden var delt op i kun to dele, vil jeg bo i midten.. Og hvis du vil finde mig.. så lad være med at falde i.

IndlægEmne: Hvad jeg er, er det du ikke er - Borris.    Ons mar 30, 2011 2:37 am

S: Gyderne.
O: Ingen væsner til stede udover Aude og en mand.
V: Det er skumring, og smule koldt.
T: Skumring.
P: En kort sort kjole som når ned til knæene, og en hat.
___

Blod kan betyde liv. Et liv som er ved at gå tabt. Mennesker har i årtier brugt mediciner for at finde svaret. Men var dog aldrig kommet tæt på. De som prøver at herske i denne verden, er dem hvis blod går tabt. Men de som sætter halen mellem benene, det er dem der en dag vil blomstre. Dem hvis blod kommer til at løbe i årene.

”Op med de fucking hænder!” råbte en høj blond kvind med en 'politi'- hat. Hendes røde læber var foretrukket i et grinagtig joker, og hendes udstrakte arm holdte på en pistol, med mærkelige symboler. Hendes ansigt var oval, og ikke et eneste 'beskidt' tegn kunne ses. Hendes facade var dybt gemt. ”Jamen jeg har intet.. intet” græd en mand på de tyve foran hende. Hans højre hånd blødte kraftig, mens han prøvede at blinke med sin sæbeøje, som denne kvinde havde givet ham.
”Få mig ikke til at tælle, din fortabte sjæl!” råbte hun, og sparkede ham hårdt i ansigtet, så han nu faldt sammen. Hun lag sin nøgne ben, med de høje hæle på hans mave, mens hun bukkede sig ned, og lod pistolens mund plante sig på hans pande. ”Få mig ikke til at tælle” den blonde kvind hed Aude. Hun var kriminel. Hun havde aldrig lært maner og havde skam heller ikke tænkt sig det.
Hun levede af at stjæle fra folk, og derefter slå dem ihjel. Hun var aldrig blevet fanget, og hun slettede skam heller ikke sine spor. Aude var Aude. En ensom morder.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Borris

Male Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
irl Alder : 24
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

IndlægEmne: Re: Hvad jeg er, er det du ikke er - Borris.    Ons mar 30, 2011 3:06 am

En høj meget høj skikkelse kom gående gennem de mange små skumle gyderne med hurtige skridt, denne skikkelse var en høj mand med en meget lys hud, hans krop var spinkel men højder end mange andre racers kroppe og det fortalte tydeligt at denne mand var djævel men ikke hvilken som helt djævel han var nemlig Satans eneste søn noget denne djævel var stolt af men holdt dog skjult da folk ville jage ham vids de vidste hvem han var eller så ville folk tilbede ham, hans ansigt var smukt på en mystisk måde, hans øjne var mørkebrune og desuden var der ingen sort cirkel i midten som hos alle andre racer de var blot brune, han var iført en lang sort frakke som stod åben så et fornemt gråt jakkesæt ku ses inde under, udover det bar han et par dyre sorte lædersko samt en grå hat(som avatar) under jakken ved skuldrene udenpå jakkesættet var to pistoler fat fast dog ikke synlig for andre, på hans ryg undr frakken sad en maskingevær (som avatar) fast og udover det bar han et par knive i jakkens lommer, Borris var hans navn dog gik han under navnet Black, han var ved at samle stærke væsner til sin modstandsgruppe mod kogen af dette land dog havde han ikke fundet nogle endnu som ku bruges så derfor var han taget her til for at lede. Borris bevægede sig elegant af sted imens han så rundt, han stak kort en slange ligne tunge ud or at fange lugtene omkring sig da en stærk fært ramte hans tunge"vampyr"mumlede han kort og lod tungen forsvinde igen hvorefter han fulgte efter lugten med hurtige skridt.

//du kan være med i min gruppe mod kongen vis du tør??//
Vis brugerens profil
Aude

Female Antal indlæg : 2
Erfaring : 4
Respekt : 0
irl Alder : 26
Bosted/leve sted : Hvis verden var delt op i kun to dele, vil jeg bo i midten.. Og hvis du vil finde mig.. så lad være med at falde i.

IndlægEmne: Re: Hvad jeg er, er det du ikke er - Borris.    Ons mar 30, 2011 3:34 am

Aude stod stadig med pistolen imod mandens panden. ”Hvad er din navn?” spurgte hun. Det lød som hviskende, og man kunne se på manden, at han prøvede at holde øjnene åben. ”L..ikon” stammede han. Aude spyttede til siden, mens hun lod benet på hans mave fratage. ”Farvel.. Likon” sagde hun, og et skud hørtes. Manden som nu lå død foran hende, havde ikke reageret på det. Normalt skød Aude ikke folk. Hun tævede løs på dem, og drak deres blod. Og derefter skød hun på dem. Men i dag var hun ikke humør til at drikke. Hun havde bare fået den ide med, at skyde ham her. Hun tørrede en blodplet på hendes kind af, mens hun lod tungen køre rundt på hjørnetanden.
Hun rettede pistolen imod en skilt lidt længere væk, og skød. Hendes bolde hår bevægede sig i takt med skuddet. Hun kedede sig. Og dog. Hvad var det for en sær lugt hun kunne lugte? Hendes grønne øjne så lidt rundt, mens hendes læber smilede tilfreds. Et nyt bytte? ..
Hun sparkede stille til den døde mand, mens hun tog sine sko af. Hendes ben var egentlig yndige. Lidt ligesom en model. Aude var pæn i det hele taget. Hun var bare ikke pæn inden i.
Hun stjal gjord alt det forkerte. Og alligevel intet. Hun var alene, men ikke når hun slog ihjel. Hun var vampyr. Hvad fuck skulle hun med følelser? Hun vil leve af at slå ihjel.
”Hvem er det? En ny ven?” grinede hun, mens hun stille svingede med sin pistol. Hun gik en cirkel om manden, og det blev hun ved med. ”Kom kom. Leg med mig” lo hun.

//Ja. Hvorfor ikke?//
Vis brugerens profil
Borris

Male Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
irl Alder : 24
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

IndlægEmne: Re: Hvad jeg er, er det du ikke er - Borris.    Ons mar 30, 2011 3:55 am

Borris fulgte hurtigt duften af vampyr imens hans ansigt blev mere koldt og hårdt at se på da han hørte lyden af et skud trak han hurtig en af sine egne pistoler og rette frem dog lod han armen der holdt den glide ned langs siden imens han fortsatte, kort tid efter stoppe han op i sammen gyde hvor en ung kvindelig vampyr nu stod, han betragte hende køligt imens han udstødte et let fnys af hendes lille bemærkning *måske kan hun bruges?*tænkte han hvorefter han sendte hende et vunderne blik før han lo let koldt"leg er de ikke for stor til det unge dame?"spurgt han hånligt imens han kort pegede pistolen imod hende"de gør klogt i at ligge deres våben væk, så vil jeg gøre det samme"sag han advarende imens han lod blikket vandre op og ned af hende køn var hun men han følte igen treng til sex eller kærlighed så de tanker havde han ikke, han skævede kort til den døde mand før han igen så på hende"de kan kalde mig Black"svarede han så køligt imens han langsomt trådte et skridt tætter på hende, hun sku næsten vide hvem han var så vill hun ikke stå sådan der dog sage an intet. Borris holdt nøje øje med hendes bevægelser dog ku det ikke ses på hans kolde ansigt som blot havde en kølig facade, han var også selv en flot mand vis man altså ture tag ham, vis denne vampyrville være medlem var hun ikke længer alene der ville være folk som hjalp hende samt at hun havde e grund til at slå ihjel desuden ku hun tjene godt da Borris ejede en masse penge som hans far havde skænket ham.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hvad jeg er, er det du ikke er - Borris.    

Hvad jeg er, er det du ikke er - Borris.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1