Ondskabens ø.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ondskabens ø.

Velkommen til ondskabens ø, også kaldt Arianna af de folk som bor på øen.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Blod bad - Borris

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ivy

Ivy


Kvinde Antal indlæg : 15
Erfaring : 19
Respekt : 0
Join date : 27/03/11
irl Alder : 28
Bosted/leve sted : Arianna.

Blod bad - Borris Empty
IndlægEmne: Blod bad - Borris   Blod bad - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 7:03 am

Sted: Havnens udkant
Tid: 23:24
Omgivelser: Lig
Vejr: Mørkt

Lugten af død kunne lugtes. I havet, I bådene, På Bådende. Blodet strømmede ud endnu. Én for én. Lig for Lig. Liv for Død. Den bare 13 årige Melodee Ann var stærk trods hendes lave alder. Ren og skær held ingen vidste om vampyrer. Hendes hvide kjole var fyldt med blod. Hun slikkede sig forsigtigt om munden. Hun så en dame i øjenkrogen. Hun skjulte sig ved sin afdøde mand. Melodee Ann var blevet mæt. Hun ville skåne dette enkle sølle menneske. "Smut afsted!" Hvæste hun. Hun hvæste, men smilede stadig. Damen havde et barn i favnen. "Skynd dig, der kan altid lige være plads til en dessert!" Hun løb væk. Alle plejede at skrige, men trods det var damen tavs som.. alt. Melodee Anns engle ansigt blev fuldt af vrede, stolthed og følesen af magt. Hun forventede ikke der ville være flere der bare havde en smule liv tilbage i sig.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

Blod bad - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Blod bad - Borris   Blod bad - Borris Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 7:43 am


En mørk meget høj skikkelse kom gående ned langs havnen ed hurtige skridt dog var de elegante, denne skikkelse var højer end alle andre på gaden og det betød at han var djævle for djævlene er højere end alle andre racer der findes på denne ø, den høje skikkelse lignede ikke en normal djævel han var mere spinkel end andre desuden var han utrolig smidig det ku ses på den måde han gik, denne djævel var en mand men ikke hvilken som helts djævel men faktisk var denne mand Satans eneste søn som nu var ankommet til denne ø for at få magten, hans hud var lys og hans hår mørkebrunt og kort desuden var hans øjne helt brune uden den sorte cirkel i midten som man normalt havde den var der blot ikke, i hans mundvig sad en smøg placeret, han var iført en sortfrakke som stod åben så man tydeligt ku se et fornemt sort jakkesæt med et slips, desuden bar han et par sorte dyre lædersko og en sort hat som lage en let skygge over hans øjne, han havde derudover mange våben på sig, to pistoler var sat fast på vejr hans skulder dog underjakken desuden havde han et maskingevær på ryggen under frakken og så et par knive i jakkens lommer, desuden havde han et par knive bundet fast til sine ben. Dette var Borris og han var kommet for at finde folk til sin modstandsgruppe, et koldt blik var fast placeret i hans øjne imens han vandre ned af gaden med hurtige skridt.
Tilbage til toppen Go down
Ivy

Ivy


Kvinde Antal indlæg : 15
Erfaring : 19
Respekt : 0
Join date : 27/03/11
irl Alder : 28
Bosted/leve sted : Arianna.

Blod bad - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Blod bad - Borris   Blod bad - Borris Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 1:28 am

Hun bed sig i læben. Den ondskabsfuldes minde sad stadig fastfrosset i ansigtet. Cecilie hørte små skridt. Der var en del afstand. Mon en levende sjæl tilbage. Med tungen skridt gik hun væk fra havet. Den krøllede hår blev trukket af luften. Den stærke lugt af død kunne føles. Cecilie så et lille barn der lignede hende selv da hun var lille. Den dag hun blev forvandlet. Faktisk den nøjagtige samme dag. Barnet skreg af skræk da hun så Cecilie. Hun gik mod pigen. "Jeg gør dig ikke noget. Men du skal være glad for..." Hun lukkede munden. "Jeg 'Var' som dig. Så hvis du leve dit liv godt så tag væk nu." Barnet peb. "Mine forældre løb væk uden mig" Barnet græd hjerteskærende. Heldigvis kunne Cecilie ikke mærke noget. Hendes hjerte var jo dødt. Cecilie satte sig på knæ. "Sikke nogle spassere. Nu skal du beslutte noget. Skal jeg føre dig til dine forældre eller lade dig bo sammen med mig i skoven og bliv en vampyr." Barnet græd stadig. Hun kiggede besluttende på hende. "Gør mig til dig. " Cecilies hugtænder kom frem. Pigen bed læberne sammen. Langsomt bed Cecilie hende i nakken. Hun sugede blodet. Pigen skreg. Hun var færdig. "Forvandlingen vil gå over inden længe. Hent dine ting og mød mig senere her." Pigen løb hjem ad. Cecilie følte sig forkert tilpas for at hjælpe et menneske. Men hun ville nu ikke slutte sig til modstandsgruppen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blod bad - Borris Empty
IndlægEmne: Sv: Blod bad - Borris   Blod bad - Borris Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blod bad - Borris
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Rotterass....Blod fra rotter.
» Hvad jeg er, er det du ikke er - Borris.
» Et stille sted at mødes -Borris.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ondskabens ø. :: Havnen.-
Gå til: