Ondskabens ø.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ondskabens ø.

Velkommen til ondskabens ø, også kaldt Arianna af de folk som bor på øen.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 After Dark... - Borris

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:33 am

Borris sendte hende et let skummelt smil og trådte ind i værlset efter hende og lod døren luke bag dem, han udstødte et svagt fnys da han kort så rundt i mørket men tog dog så sine sko af samt at han hang fraken i gangen før han trådte ind til hende"jeg må bede dem om at tage din bluse af så jeg kan mærke dem"svarede han roligt dog køligt imens han selv gik over mod sengen og satte sig let ned på den imens han så op på hende og tog først nu sit hat af så hans krote hår ku ses(som i profilen) og lage hatten på natbordet hvorefter han igen så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:39 am

Jackie tog langsomt sin jakke og sko af og så over på Borris og kunne ikke lade vær med at smile skævt da han bedte hende om at tage sin bluse af. Hun spurgte dog ikke ind til det, og begyndte at tage det slips hun havde på, og skjorten af og lagde det på gulvet. Hun tog sin hat af og lagde den ved siden af Borris' og så ned på ham og stod kun i bukser og BH. Nu hvor at hun ikke havde så meget tøj på, kunne man bedre se hendes former og var virkelig køn at se på. Hun strøg en hånd gennem sit hår og ventede på hans næste befaling og prøvede ikke engang at dække sin nøgne hud. Hun var blevet for vant til disse slags situationer, så blev derfor ikke så nemt pinligt berørt.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:47 am

Borris betragte hende nøje imens hun smed tøjet dog tog han også selv lidt af men kun jakken fra jakkesættet og lage forsigtigt pistolernesamt maskigeværet på gulvet før han igen så over på hende og smilede frækt idet han rejste sig op, han trådte helt hen til hende og lænede sit hoved ind mod hendes ene øre"det kommer til at brænde lidt"hviskede han køligt hvorefter han med hånden tehnede en lille cirkel i luftenhvorefter han lille flamme brændte på hans to fingre, han kørte hans fingre i et hurtigt mønster hvorefter han trak dem tilbage og puste flammen ud, de ville nu svig samt koge i hendes hud på siden hvor han havde rørt hende kom nu laangsomt et sort mønstre frem som forstillede en sort flamme med to bogstaver i midten.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:53 am

Jackie så på Borris og så på de pistoler som han pludselig hev ud alle mulige steder fra, og løftede et øjenbryn og så over på ham, men spurgte ikke da det sikkert ville være klogt at lade vær. Hun smilte skævt til ham og lod ham komme helt tæt til sig og kunne mærke hans åndedrag imod sin hud. Hun lukkede langsomt øjnene i da han hviskede i hendes øre. Hun greb langsomt fat i hans skjorte og bed tænderne hårdt sammen og lavede nogle lyde af ubehag og så ikke engang op på ham mens hun ventede på at det ville forsvinde, og så ikke engang på det som han havde gjort ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 12:12 pm

Borris lo let da han ku se hun blev overrasket af alle de våben han bar, hun lod ham holde fast i hans skjorte imens smerten langsomt ville forsvinde"så er du ansat"sag han let hvorefter hanvendte sig om og gik hen til sengen, han satte sig roligt ned på den imens han så mod hende"du blir her til imorgen eller flere dage vis du vil"sage han køligt imens han kort kørte en hånd gennem sit hår imens han betragte hende køligt.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:05 pm

Jackie sukkede lavmælt, men lettet da smerterne langsomt forsvandt. Dog sveg det stadig lidt, men det ville hun ikke fortælle ham. Hun lod en hånd gå gennem sit hår og blinkede nogle hurtige gange. Ansat, eh? "Får man så løn for jobbet, eller?..." spurgte hun med et skævt smil og løftede et øjenbryn. Hun betragtede ham mens han vendte tilbage til sin plads på sengen, og nikkede af det som han sagde "Fint" sagde hun, men ville dog kun blive der til imorgen tidlig. Hun kunne ikke rigtig lide at være der, og ville helst gerne være udenfor. Hun gik langsomt hen til sin lille bunke af tøj og begyndte at tage skjorten på da hun gerne ville have sin nøgne hud dækket, og stod med ryggen til Borris.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:11 pm

borris smilede køligt hvorefter han nikkedesvagt"du vil få løn men kun når du gør hvad der skal gøres"sag han køligt hvorefter habn kort lukke øjne for at tænke nu havde han fået to medlemer men han måtte finde flere dog var han ret glad for at hun var på hans side men nu måtte han finde ud af lidt om hende, han åbnede æjne igen efter at ha tænkt "du må fortælle lidtr om dig selv, hvad dine styrker er og hvem du enligt er"sag han så men lød dog stadig kold men det lå blot til hans natur.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:16 pm

Jackie løftede et øjenbryn og så skævt over mod ham imens hun klædte sig på "Og hvad er det lige at du vil ha mig til at gøre?" spurgte hun nysgerrigt og begyndte at knappe skjorten op. Skulle hun fortælle lidt om sig selv? Det kunne jo blive til en hel roman hvis hun ikke passede på "Jeg hedder Jackie, hvilket du allerede vidste.." startede hun og tænkte lidt over hvad hun skulle sige, og hvad ville være klogt i at holde for sig selv "Jeg har boet her på øen hele mit liv, ihvertfald af hvad jeg kan huske. Mine forældre har jeg aldrig kendt, men jeg ved dog at de er døde og hvor de er begravet. Men eftersom at jeg aldrig har kendt mine forældre, var jeg tvunget til at passe på mig selv. Jeg er et 'gadebarn' og det er derfor at jeg nok ikke er som andre engle. Jeg kan telekinese og kan jo flyve, som alle andre engle kan" sagde hun og vendte sig langsomt om og lændte sig op ad væggen og så over på Borris "Hvad vil du ellers vide om mig?" spurgte hun og vidste ikke helt hvad hun skulle sige til ham.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:22 pm

Borris rejste sig let op det hun enlig havde fået sit tøj på igen og gik så med lette skridt hen mod hende"det vil jeg tænke over, men vis de finder en person som du syns om og som også er imod kongen så kontakt mig"svarede han køligt iedet han stoppe op foran hende, han lage let en spinkel hånd på hendes hage ogløftede hendes hovdet let for at betragte hende nøje"så de er gadebarn det lyder skam fint men ønsker de et hjem? for jeg vil ku skaffe dem en lejlighed"svaree han let hvorefter han kort stak sin lange tunge ud fir at lugte lidt til hende, han lod tungespidsen kort røre hendes kind før den igen forsvandt ind i munden"hvad er deres svagheder?"spurgt han så kæøligt idet han slap hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:30 pm

Jackie så ikke op på Borris da han nærmede hende. Hun nikkede af det som han sagde "Det vil jeg gøre" sagde hun selvom at hun sjældent mødte folk. Hun kunne ikke lide at snakke med dem. Borris var den eneste hun havde snakket rigtigt med i meget lang tid. Hun lod sit blik gå op og mødte hans da han løftede hendes hage, og hun derfor var lidt tvunget til at se op på ham. Hun fnøs underholdt og smilte skævt "Nej, det skal de ikke gøre. Jeg ville ikke føle mig hjemme alligevel. Jeg har levet på gaden hele mit liv, og jeg har klaret mig fint" sagde hun og ville ikke have hans almisser og hjælp til sådan en ting. Sådan en ting ville hun selv skaffe, og indtil videre levede hun fint der hvor hun var. Hun så skævt på hans tunge og så hvordan den så ud, men sagde dog intet om dem og heller ikke da den rørte hendes kind. Hun så hurtigt tilbage på Borris og grinte lavmælt "Hvad får dem til at tænke på at jeg har nogen?" spurgte hun drillende, men havde jo selvfølgelig nogen. Det havde alle. Hun smilte skævt og lagde armene over kors og vidste ikke helt om hun ville fortælle sine svagheder til en som Borris. Måske stolte hun ikke nok på ham, eller også havde hun simpelthen bare ikke lyst. Hun vidste ikke helt hvilket var det rigtige..
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:45 pm

Borris betragte hende i lidt tid med et tomt blik som ikke rigtigt viste hvad han tænkte på lige nu men sådan nogle ting sku hun hekller ikke vide hans tanker vr ondskabsfulde og ikke noget andre sku blande sig i, han stillede sig langsomt ved siden af hende imens han nikkede svagt"javel så de ønsker dig mere penge ikke sandt?"spurgt han køligt imens han langsomt vendte blikket op mod loftet"svagheder har vi alle, selv jeg"svarede han køligt og lo svagt, hun sku sige hedes svaghed men hun ville andreig få hans desuden sku hun ikke regne med at han ville fortælle ting om sig selv og det med at han er satans søn ville han først sige når han vidste at ha ku stole på hende.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 10:50 pm

Jackie så langsomt over på Borris da han havde stillet sig ved siden af hende og trak svagt på skuldrene "Det ville jeg vel gerne" sagde hun lavmælt og så igen væk fra ham "Men jeg vil ikke have hjælp til at få dem. Jeg acceptere ingen almisser og hjælp. Penge skal jeg selv gøre mig fortjent til" sagde hun og havde altid haft det på den måde. Hun tiggede ikke om penge, og accepterede det ikke når folk fik medlidenhed for hende og bare gav hende penge. Hun smilte svagt og køligt og nikkede "Det er sandt. Men hvad får dig til at tro at jeg vil fortælle dig mine?" spurgte hun og løftede et øjenbryn og så skævt tilbage op på ham. Man skulle gøre sig fortjent til at kunne blive stolet af hende. Og hun vidste ikke helt om hun kunne stole Borris endnu. Det ville tiden vise sig.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:04 pm

Borris smilede køligt over hendes ord"godt min pige, du vil også kun få penge for et godt stykke arbejde, jeg gir ikke til folk som bare driver den af"sag hann køligt hvorefter han let kørte en hånd gennem sit hår af ren vane"hmm du blr nød til at sige det på et tidspunkt for når jeg kender dnn svaghed kan jeg gi dig opgave som passer bedre til dig"svarede han køligt hvorefter han smilede skummelt"er du enligt sulten? for så skaffe jeg dig lidt mad?"spurgt han så køligt dog var det ikke for at være venlig men blot for at få hende lidt mere over på hans side og få hende til at stole på sig.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:52 pm

Jackie nikkede af det som han sagde og var egentlig oss glad for at han ikke ville hjælpe hende på den måde at få penge. Hun smilte skævt af det som han sagde og nikkede "Okay så.. Så vil jeg fortælle dig mine svagheder..." sagde hun men smilte så drillende og så op på ham "..På et tidspunkt" sagde hun nikkende og grinte kort og så igen væk fra ham, men havde dog set hans skumle smil. Hun trak på skuldrene ved hans spørgsmål "Lidt sulten er jeg vel.." sagde hun og kunne dog mærke sin mave begynde at rumle, men det ville hun ikke fortælle ham.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 30, 2011 11:58 pm

Borris rette sig igen helt op det han gik over og tog sinjakke på igen før han putte pistolerne i lommerne men lod maskingeværet ligge"okay så2svarede han køligt hvorefter han vendte sig om mod hende"hvad spiser du normalt? jeg kan skaffe alt"sag han køligt imens han langsomt gik over mod døren*den gamle mand skal nok få lettet røven og hendte noget madellers dør han-*lød en af hans mange tanker imens et lumsik smil kom frem.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 12:02 am

Jackie betragtede Borris og smilte over det som han spurgte "Bare hent noget brød, Borris" sagde hun og strøg en hånd gennem sit hår. Hun så på Borris og blev egentlig overrasket over hvilken drejning hendes liv havde taget på nogle få timer. Hun måtte indrømme at han var en tiltrækkende og attraktiv ung mand, men hun sagde selføli ikke dette til ham. "Og gør nu ikke noget dumt når du er derude, vel?" sagde hun med et skævt og drillende smil, som om at hun kunne høre hans tanker. Han var måske lidt forudsigelig vel..
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 12:17 am

Borris nikke svagt2som de ønsker"svarede han køligt hvorefter han gikover og tog fat i dørens håndtag"mig gøre noget dumt hvordan kan de tro det?"spurgt han skummelt hvorefter han gik ud af døren og gik mod forhallen igen*den mand er snart ferdig*tænkte han køligt imens gik hurtigt ned af gangen og trådte ind i forhallen.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 12:20 am

Jackie lagde armene over kors og løftede et øjenbryn "Det er nemt at tro det" sagde hun drillende og så efter Borris. Manden i receptionen sov mere let, efter hans sidste møde med Borris. Han havde fået et mindre blåt mærke på sin kind efter at han var blevet slået. Da man kunne høre Borris' fodtrin, vågnede manden med et sæt og begyndte at rode rundt med ting så det så ud som om at han arbejdede. "Hvad kan jeg gøre for dem, Hr.?" spurgte han og så over på Borris med et nervøst blik.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 12:52 am

Borris havde set at manden sov men smilede blot skummet idet han gik hen mod ham"du skaffer mig noget brød nu"sag han så iskolldt hvorefter han trak den ene pistol og rette mod ham"eller jeg skyder dig så du aldrig vil ku gå igen"tilføj han iskodt imens han trådte nærmer, hun havde ret i de hun sage men sådan var Borris han sku altid vise hvem der bestemte.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 12:55 am

Manden så på pistolen som blev rettet imod ham og nikkede hurtigt "J-j-javel Hr." stammede han og forsvandt hurtigt ud gennem bagdøren, men kom dog hurtigt tilbage med favnen fuld af brød "H-h-her Hr." sagde han og rakte det til Borris og ville helst ikke blive skudt. Han var lidt af en tøsedreng.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 12:59 am

Borris så koldt efter ham*skvat*tænkte han køligt hvorefter han smilede skummet da manden kom igen, han tog roligt imod brødet hvorefter han så ondskabsfuldt på manden"du er et skvat"svarede han iskoldt hvorefter han lage pistolen væk og gik tilbage mod værelsset, han stoppe kort tidefter op foran øren og bankede hårdt på"borris"brummede han køligt.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 1:03 am

Manden svarede ikke på det som Borris havde kaldt ham, og så blot chokeret efter ham. "Kom ind Borris" kaldte Jackie inde fra værelset. Hun sad ved sengekanten, ved den side væk fra døren, så hun sad med ryggen til ham. Hun havde en smøg i mundvigen og så ud ad det store vindue. Hendes hage var imod hendes knæ og hun havde et drømmende blik ud på den mørke himmel. Hun så ikke engang tilbage på Borris da han kom ind, og tog blot et hvæs af sin cigaret og var lidt ligeglad at hun røg indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 1:35 am

Borris åbnede døren hvoreter han trådte ind og gik med hurtige skridt hen til hende"så der mad"sag han lusket hvorefter han lo køligt og lage posen med brød foran hende før han satte sig på sengen"sikke en dag"brummede han kølidt og tog igen sin jakke af og lageden roligt på gulvet før han satte sig bedre til rette og så nøje på hende.
Tilbage til toppen Go down
Jackie

Jackie


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 52
Respekt : 0
Join date : 30/03/11
irl Alder : 29
Bosted/leve sted : Hvor end vinden fører mig...

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 1:39 am

Jackie så ned på posen som blev lagt foran hende og så halvvejst over på ham "Hvad er der med dig?" spurgte hun da han grinte køligt. Hun tog endnu et hvæs af sin smøg og åbnede derefter posen. Der var en hel del brød, og hun vidste at dette faktisk ville kunne holde til et par dage. Hun brækkede et stykke brød af med sin ene hånd og begyndte at gumle på det og lod sit blik gå ud på himlen igen "Ja..." mumlede hun og hun vidste ikke med ham, men hun havde ihvertfald haft en lang dag.
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Mand Antal indlæg : 115
Erfaring : 124
Respekt : 1
Join date : 27/03/11
irl Alder : 30
Bosted/leve sted : ikke noget du skal vide

After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 1:44 am

Borris smilede skummelt"du sku ha set de mand han styrtede afsted efter madtil difg"sag han køligt hvorefter han lage sig ned og så op på loftet, han sagte intet i et styykke tid men lå blot og betragte loftet roligt men brød dog så tavsheden"du sover bare når du skal eller tager et bad jeg sover aflivel ikke så jeg, så det er op til dig"svarede han køligt imens han vendte likket mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





After Dark... - Borris - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: After Dark... - Borris   After Dark... - Borris - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
After Dark... - Borris
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Blod bad - Borris
» Hvad jeg er, er det du ikke er - Borris.
» Et stille sted at mødes -Borris.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ondskabens ø. :: Tweggie City. :: Byen.-
Gå til: