Ondskabens ø.

Velkommen til ondskabens ø, også kaldt Arianna af de folk som bor på øen.

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Garden : Kimberly

Go down 
ForfatterBesked
Ivy

Female Antal indlæg : 15
Erfaring : 19
Respekt : 0
irl Alder : 22
Bosted/leve sted : Arianna.

IndlægEmne: Garden : Kimberly   Tirs mar 29, 2011 6:21 am

Sted: Slotsgården.
Tid: Aften
Omgivelser: Få Royale Vampyrer.
Vejr: Mørkt. Solen er pist

Natten begyndte lige knapt at stige på. Få vampyrer sad i slotsgården. Mest fordi solen ikke ramte dem. Den indtil videre yngste Royale vampyr sad udenfor i et træ. Hun søgte i aftens mørke. Kedlighed. Men Kimberly var her jo ikke. Den eneste hun brugte bare lidt tid sammen med. Hun havde desværre overvejet at tage til Modstandsgruppen. Melodee Ann prøvede at få hende tilbage. Men aldrig havde det lykkeds. Hun vil fortsætte indtil det ender. Melodee Anns fangende og krøllede hår sad i luften.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

Female Antal indlæg : 74
Erfaring : 107
irl Alder : 23
Bosted/leve sted : Tweggie byen.

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Tirs mar 29, 2011 6:28 am

Den tunge dør ud til slots døren, åbnede sig med en knirkende lyd. En kvinde med sort hår, som var med krøller i. Gik med yndefulde skridt ud i gården. Gården havde altid været hendes yndlings sted, selv da hun blev til en vampyr og dernæst Royal vampyr. Hun slikkede sig lystigt med tunge, og fjernede en stribe blod. Hun så sig lidt om, inden hun glattede sin røde lange kjole ud. Hun søgte en bestemt person, i gården. Personens lugt kunne hun nemt lugte. Da hun også var en Royal vampyr, men blot den yngste af alle Royale vampyr. "Melody hyggeligt at se dig søde!" Sagde hun med sin sædvanlige kølige rolige stemme, og gik mod raske skridt over mod Melody.
Vis brugerens profil http://arianna.danskforum.net
Ivy

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Tirs mar 29, 2011 6:48 am

Af ren forskrækkelse smuttede hendes fod. "Hva?!" Ren instiktivt skreg hun det. Alle de andre vampyrer stirrede. Hun kunne næsten høre dem tænke: Ehj. Jeg fatter ikke kongen lader den barnlige Babypyr være her. Selvom de fleste R. Vampyrer havde en del i mod hende generede det hende lige så meget som det genere vampyrer at der [u]IKKE[u] var sol. Såååå det var jo ikke RET stort. Melodee Ann drejede sig. "Hej Kim!" Hun lød lettere forpustet. Den eneste hun kunne have EN venlig tone til var Kim. Og Kongen selvfølgelig.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Tirs mar 29, 2011 6:58 am

Hun grinede muntert over Melody, det havde jo ikke været hendes mening at forskrække hende. De andre royale vampyr, skulle dog respektere alle royale vampyr. Uanset hvilken en skikkelse de havde, store som små. "Hvor'n går det søde?!" Hun sagde ordenen med en mild stemme, hun havde altid syntes om Melody uanset hvad.. "Duu ved gooodt at vampyr ikke bliver forpustede ikke?!" Sagde hun roligt, og stirrede på hende. Med et smil placeret på sine læber.

//Min kreativitet udløb XD
Ivy

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Tirs mar 29, 2011 7:11 am

Glæden strømmede i hende. "Jeg har simpelthen så meget lyst til at hærve nogle butikker og drik Civilles blod." Hun slikkede sig lettere om munden. Hun kunne mærke at tørsten bed i hendes tøre strube. De chokoladebrune øjne skinnede trods den mørke licens. Melodee Ann hostede af tørst. Det var en vane hun havde. "Hvis du har lyst kunne vi hærve nogle byer i nærheden?" Hun havde stor behov for det. Hun kunne ikke holde tørsten længe. Kun når det var absolut nødvendig.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Tirs mar 29, 2011 7:15 am

Hun betragtede stille Melody, i mens hun tænkte over tilbudet. Joh hendes tørst var på vej frem igen, selv om hun kun havde fået blod fra et menneske her til aften. "Hvorfor ikke, måske kunne vi også fange en engle? Deres blod er jo mættende!" Svarede hun efter lang tid pause. Hun slikkede sig omkring munden, hun længstes så meget efter at få fat i engle blod igen. Det mættede jo i længere tid, en sølle menneske blod gjorde. "Hvor henne skal vi så gå på jagt henne? jeg vil med glæde træde i min dyre skikkelse!" Spurgte hun hende roligt om, jooh Kimberlys evne var at hun kunne forvandle sig til en kat, en kat man ikke ville lægge ret meget mærke til.
Ivy

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Ons mar 30, 2011 7:09 am

Et stolt sil sad på hendes læber. Ondskabsfuldt. "Ikke havnen der, der ligger der stadig lig fra i går. Jeg er hunde sulten så hvad med en bar?" Hun tænkte kun på maden. Ikke hvad det ville koste. Det kostede sjælendt hende eller Kim noget. De var jo ret magtfulde og stærke. Melodee Ann tænkte på længselsfuldt efter Engle blod. De små bæster var ret irriterende trods deres sårbarhed. Hun ventede afventend epå hvad Kim havde at sige nu. Mon hun ar enig. Hun kom lige i tanke om sit andet spørgsmål. "Yeah, Så kunne jeg være det såkaldte engle barn!" Hun lavede gåseøjne under Engle. Hun var ikke bare tæt på at være en engel. Det var der tilsyndeladende ingen der var.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Ons mar 30, 2011 7:14 am

"Dig et sødt lille engle barn? Nu må jeg le" sagde hun sarkastisk, siden hvornår havde Melodee nogen sinde haft et sind som en engles? "Søde godt vi tager hen til en bar, og dræner så mange der er, hvor efter vi brænder ligende. Men de bedste folk ville være dem som ingen ville savne, som de hjemløse. Selv om der tit er alkohol og den slags i deres blod!" Sagde hun roligt efter noget tid, og betragtede veninden. Med et kærligt blik. Hun kunne dog stadig lide se det for sig, Melody som det såkaldte gode engle barn.
Ivy

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Ons mar 30, 2011 7:18 am

Melodee Ann tænkte igen. "Mjeeerh. Den tanke kan falde et uvidende menneske ind. De tror jeg er normal og når de vender sig om HAPS. " Hun grinte over Kims sarkastiske tone. Hun så sig selv med vinger og det hele. "Som sagt, Små bæster. Men deres blod er såååå lækkert. Og jeg er desuden 'for ung' til at drikke alkol. " Melodee Ann lagde skam mærke til at andre havde hørt det. Og dem der ikke foragede hende var også parat til at grine. "Dette er et snyde spørgsmål. Mig + Engle Personlighed = Ingenting. For det vil aldrig ske" Hun tænkte sig om igen. Hvide bæstede vinger. Adr.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Ons mar 30, 2011 7:23 am

"Alkohol påvirker jo ikke os vampyr Melody, men ja du er stadig meget ung af en vampyr og royal at være" sagde hun roligt, og sendte hende et af sine sjældne smilende smil til hende. Hun smilede som reelt kun venligt, nå hun så lyset forsvinde fra et offers øjne, glæden der slukkedes. "Når men skal vi se at komme afsted mod den bar?" Spurgte hun, og hendes milde stemme ændredes tydeligt til en utålmodighed.
Ivy

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Ons mar 30, 2011 7:41 am

Melodee Ann smilede. Hun var stolt af at være nok den yngste af de Royales vampyrer at være.Men også meget ond at en lille stump at være. Tværtimod den der ser hende først betragter hende som uskyldig. Melodee Ann har en fordel.
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Ons mar 30, 2011 7:47 am

"Kom så stump lad os jage!" Sagde hun nærmest smilende, hun begyndte at gå hen mod slots døren, Da den eneste vej ud af gården. Var ind på slottet, igennem en masse gange og videre ud af den kæmpemæssig port. Hun vidste at Melody sagtens kunne finde, hende. De kendte jo hinandens lugte så hun kunne sagtens gå langt væk, og der for vendte på at den lille stump kom.
Ivy

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Tors mar 31, 2011 1:15 am

Cecilie fnyste. Stump.. Altså høj var hun ikke, Men stump var hun hellere ikke. Hun sprintede ud af slotsgården og gik i møde med Kim. "Hvem kalder du stump." Cecilie trådte på en sten så hun blev 2..3 cm højere. Sarkastisks selvfølgelig. Cecilie hoppede lige end igen. Okay. Hun ar lidt af en stump men ikke noget hun var pænt stolt af
Vis brugerens profil
Kimberly
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   Søn apr 03, 2011 7:26 am

"Stump? Hvem synes jeg sagde stump? Du må da have hørt forkert Cecilie søde, jeg kunne da aldrig finde på at kalde dig for en stump, og hvis jeg gjorde var det med et uheld!" Sagde hun med en sarkastisk stemme tone, men hun smilede alligevel til hende. "Du fører an?" Sagde hun, og bukkede for sjovt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Garden : Kimberly   

Garden : Kimberly
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1